Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در پی حادثه روز گذشته واژگونی قطار مشهد- یزد، رئیس کل دیوان محاسبات کشور هیئت ویژه‌ای را مامور رسیدگی به این حادثه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از اداره کل روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، در پی حادثه خروج قطار مسافربری مشهد- یزد که منجر به فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان شد، مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور ضمن تسلیت به بازماندگان این سانحه جانکاه، در راستای وظایف ذاتی و صلاحیت‌های دیوان محاسبات کشور، به مدیرکل دیوان محاسبات استان خراسان جنوبی ماموریت داد تا با حضور در محل حادثه و همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، نسبت به بررسی ابعاد موضوع اقدام و نتیجه رسیدگی را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام آمادگی تولیت آستان قدس برای رسیدگی به مصدومان قطار یزدآملی لاریجانی: مسئولان با پیگیری حادثه خروج قطار مشهد- یزد از ریل، جلوی تکرار این قبیل حوادث را بگیرنداعلام عزای عمومی در یزد/ یزدی‌ها عزادار حادثه قطار مشهد یزد هستند

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیوان محاسبات کشور کل دیوان محاسبات قطار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم

یک قطار باری حامل بنزین و پروپان در مرز دو ایالت آریزونا و نیومکزیکو از ریل خارج شد و آتش گرفت. 

آسوشیتدپرس گزارش داد این حادثه بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آوریل در منطقه لوپتون رخ داد. هیچ گزارشی از تلفات حادثه وجود ندارد. با این حال با توجه به شدت بحران احتمال کشته یا زخمی شدن عده‌ای وجود دارد.

به گفته پلیس محلی، در مجموع شش واگن در آتش سوخت. این انفجار تردد در بزرگراه بین ایالتی که یک مسیر کلیدی برای تردد بار است، محدود کرد.

لنا کنت، سخنگوی راه‌آهن BNSF گفت که کارکنان این شرکت در محل حضور دارند و در حال جمع آوری بقایای واگن‌های سوخته هستند. 

علت خروج از ریل در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود