Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:10:01 GMT

قاتل مرد دیشموکی دستگیر شد/ سوء ظن قتل دوم را رقم زد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۵۵۵

قاتل مرد دیشموکی دستگیر شد/ سوء ظن قتل دوم را رقم زد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی حائری افزود: در فروردین ماه سال گذشته قتل در بخش دیشموک به وقوع پیوست و به علت آن که محل وقوع قتل در کوه دل افروز بود، احتمال اینکه مقتول از کوه پرت شده است متصور و اصل موضوع بزه نیز مورد تردید قرار داشت. حائری تصریح کرد: از آنجا که برای کشف حقیقت و به علت جو ایلی و عشیره‌ای و طایفه گرایی در منطقه، وظیفه دستگاه قضائی کشف حقیقت و صدور حکم مقتضی بود، تحقیقات را رها نکرده و موضوع را ادامه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حائری افزود: انجام تحقیقات منجر به کشف حقیقت شد و اقدام به صدور دستور بازداشت یک نفر از مظنونین به قتل کردیم. وی در ادامه ضمن اظهار تأسف از عدم تمکین برخی افراد به قانون، ابراز داشت: عده‌ای با توجه به سو ظنی که نسبت به برخی افراد داشتند در دی ماه سال گذشته اقدام به انجام انتقام شخصی نموده و در همین جهت یک فقره قتل را انجام دادند. حائری افزود: با اقدامات انجام گرفته قاتل دوم شناسایی و بازداشت شد. وی گفت: خانواده‌ی این فرد به علت عدم تمکین به قانون موجب شدند که قتل دیگری رخ دهد. رئیس دادگاه عمومی بخش دیشموک در پایان گفت: هم اکنون ۳ نفر به خاطر موضوع قتل اول در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات قضائی ادامه دارد. کد خبر 5510148

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد کشف جرم بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد خروج قطار از ریل دهه کرامت آمار کرونا سالروز ارتحال امام خمینی ویروس کرونا اردبیل امام خمینی ره تغییر ساعت کاری خراسان رضوی اجتماع سلام فرمانده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقای جنوبی: از نزدیک تحقیقات دادگاه لاهه را دنبال می‌کنیم

ریاست جمهوری آفریقای جنوبی اعلام کرد که کشورش از نزدیک تحقیقاتی را دنبال می‌کند که ممکن است طی آن دیوان بین‎المللی کیفری «لاهه» حکم بازداشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را صادر کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « وینسنت ماگونیا» سخنگوی ریاست جمهوری آفریقای جنوبی در یک نشست مطبوعاتی گفت: این کشور انتظار دارد دیوان بین المللی کیفری طی هفته جاری حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را صادر کند.

وی تصریح کرد: آفریقای جنوبی تحولات‌های مربوط به حکم بازداشت احتمالی نتانیاهو را از نزدیک دنبال می‌کند و از هرگونه مداخله  نهادهای مرتبط با حمایت از قوانین بین‌المللی و تامین امنیت جان شهروندان در این زمینه  استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، سخنگوی ریاست جمهوری آفریقای جنوبی با تاکید بر پایبندی کشور به اصول حقوق بین‌الملل اظهار داشت: ما معتقدیم هیچ فرد یا کشوری نباید فراتر از قوانین بین المللی باشد.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی یکشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه‌ای صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی کیفری علیه مقامات بلندپایه این رژیم را شائعه خواند.

کدامیک از سران صهیونیست تحت تعقیب دادگاه لاهه قرار می‌گیرند؟

رسانه‌های عبری به تازگی گزارش هایی را در خصوص احتمال صدور حکم بازداشت نخست وزیر، وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرده‌اند.

به رغم اینکه دیوان بین‌المللی کیفری از رژیم صهیونیستی خواسته است اقدامات فوری را برای توقف نسل کشی در غزه انجام دهد اما حملات نظامیان این رژیم به نوار غزه همچنان ادامه دارد و شهروندان این باریکه همچنان در محاصره به سر می‌برد و از دسترس به آب، مواد غذایی و دارویی محروم هستند.

در جریان حمله نظامیان صهیونیستی به غزه بیش از 34 هزار و 470 نفر شهید و افزون بر 77 هزار تن مجروح شده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند و این در حالی است که از جمعیت دوملیون و 500 هزار نفری غزه نزدیک به دو میلیون نفر آنان آواره شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • آفریقای جنوبی: از نزدیک تحقیقات دادگاه لاهه را دنبال می‌کنیم
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند