Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در جریان بازدید از تالار مرکزی در حال ساخت سمنان با حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی افزود: این طرح عمرانی سازه مهم و بزرگی است که می تواند برای کشور خدمات ارزنده داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این طرح در صورت تکمیل، فقط متعلق به سمنان نیست و می تواند میزبان رویداهای مهم کشوری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان درباره این طرح به ایرنا گفت: مقرر است با تخصیص سالی ۵۰۰ میلیارد ریال، فاز اول تالار مرکزی سمنان تا سه سال آینده افتتاح شود. در حال حاضر فونداسیون این طرح کامل و دیوارها بتن‌ریزی شده است و اجرای اولین طبقه به زودی آغاز می‌شود.

فرشید فلاح افزود: مجتمع فرهنگ و هنری (تالار مرکزی) سمنان در زمینی به زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و با مساحت بنای ۱۰ هزار مترمربع در آخرین روز از بهمن ۹۹ کلنگ‌زنی شد.

احداث این تالار از مصوبه‌های سفر رئیس جمهور وقت در سال ۹۵ به استان سمنان بود و شامل یک سالن اجتماعات بزرگ با ظرفیت ۸۵۰ نفر، ۲ پلاتو تمرین تئاتر با ظرفیت ۵۰ نفر،۲ سالن سینما ۷۵ نفری و یک سالن سینما ۱۴۰ نفری می‌شود.

صبح امروز ساخت پنج مجتمع فرهنگی هنری متوقف شده استان سمنان با حضور وزیر فرنگ و ارشاد اسلامی بازفعال شد و همچنین در اختتامیه کنگره نکوداشت آیت‌الله سید محمد شاهچراغی شرکت کرد.

شرکت در آیین تجلیل از ۱۷ اثر برگزیده دوسالانه کتاب در شاهرود، گردهمایی فعالان جبهه فرهنگ انقلاب دامغان و اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در تئاتر شهر سمنان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان است.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح های عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان سمنان محمد مهدی اسماعیلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح های عمرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی تالار مرکزی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، از پیش از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال تغییر محمد خزاعی در ریاست سازمان سینمایی کشور به گوش می‌رسد و گزینه‌های مختلفی هم برای جایگزینی او نام‌ برده می‌شد؛ شایعاتی که در روزهای اخیر داغ‌تر از قبل شده بود. 

به همین دلیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته (شنبه)، در شورای زیرساخت این وزارتخانه، تمام شایعات را تکذیب کرده و گفته است محمد خزاعی تا پایان دولت سیزدهم در به کار خود ادامه می‌دهد.

این خبر توسط مهدی سموعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه ایکس (توئیتر) اعلام شده است. 

او نوشته است:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت:خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در عین حال، برخی رسانه‌ها از «ابقای محمد خزاعی» خبر داده‌اند که با توجه به عدم استعفا یا برکناری رئیس سازمان سینمایی، خبر درستی نیست و وزیر ارشاد صرفا شایعات را تکذیب کرده است.   

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری