Web Analytics Made Easy - Statcounter

فالح صفایی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت : بر اساس مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان مدیر و کارفرما همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به‌عنوان پیمانکار تکمیل عملیات آواربرداری و تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان تعیین شدند.

به گفته او در روز گذشته با انعقاد قراردادی میان سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه خاتم الانبیاء ، عوامل مهندسی این قرارگاه به‌طور کامل در محدوده عملیاتی متروپل مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت : عملیات آواربرداری و تخریب متروپل قرار است به صورت ایمن و تدریجی در طول مدت چهار ماه انجام شود.

این مسئول گفت : تجهیزات قرارگاه خاتم الانبیاء که در پروژه های در حال انجام سازمان منطقه آزاد اروند فعالیت می کردند نیز به محل حادثه متروپل اعزام شدند تا تخریب و آواربرداری از متروپل آبادان به عنوان پروژه‌ای مستقل میان این سازمان و آن قرارگاه در دستور کار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متروپل آبادان تخریب متروپل سازمان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد