Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:18:29 GMT

12 اداره پرمصرف برق در سیستان و بلوچستان تذکر گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۲۱۷۲

12 اداره پرمصرف برق در سیستان و بلوچستان تذکر گرفتند

 علیرضا پرنده مطلق امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: میزان مصرف عمومی و دولتی برق در سیستان و بلوچستان ۲۰ درصد است و تا روز گذشته 12 اداره تذکر و محدودیت مصرف دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پایش مصرف ادرات بصورت دائم و لحظه‌ای انجام می‌شود، افزود: میزان مصرف برق خانگی 56 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اجرای برنامه مدیریت مصرف برق در سطح کشور لزوم کاهش مصرف برق ادارات دولتی طبق مصوبه هیئت وزیران به میزان ۳۰درصد در زمان وقت اداری و ۶۰ درصد بعد از پایان وقت اداری نسبت به مدت مشابه سال قبل مورد توجه و پایش خواهد بود و به جهت تعامل در راستای تحقق این مهم شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان آمادگی ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی جهت نگهداری و بهره‌برداری از مولد های اضطراری موجود در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان را اعلام می‌نماید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود ۷۰ مگاوات ظرفیت تولید برق توسط مولدهای اضطراری در سطح استان، عدم بکارگیری از این ظرفیت به دلیل نقص فنی و یا عدم آشنایی با تجهیزات مولدها که اکثرآ از نوع دیزل ژنراتور هستند را غیر قابل قبول دانست و اضافه کرد: در شرایط کنونی استفاده از این مولدها در جهت گذر از پیک بار بسیار حائز اهمیت است.

پرنده مطلق گفت: در سنوات گذشته عقد تفاهم‌نامه با بیمارستان‌ها، سازمان انتقال خون، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نهادهای متقاضی در خصوص ارائه مشاوره و نگهداری مولدهای دیزل اضطراری تجریه موفقی را رقم زده است که تسری آن به سایر بخش‌ها همانند سازمان‌های خصوصی، شهرک‌های صنعتی، صنایع کوچک و بزرگ استان در قالب عقد تفاهم‌نامه موجبات تکرار این تجربه موفق در مقیاس بزرگتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ضمن درخواست از همه مردم فهیم و شریف استان سیستان و بلوچستان در زمینه مشارکت همه‌ جانبه و رعایت نکات مدیریت مصرف برق بخصوص در ساعات اوج مصرف، بر انجام مسئولیت این شرکت که انتقال و تامین برق پایدار است تاکید کرد و گفت: تمام امکانات و تجهیزات موجود در مجموعه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان جهت دستیابی به این هدف بکارگیری خواهد شد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: برق منطقه ای پرنده مطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان