Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: دشمن نمی خواهد این کشور پیشرفته باشد، به صنایع پیشرفته، صنعت هسته ای، نظامی و دانش برتر دست پیدا کند، اما در این جنگ اراده ها ما می خواهیم پیشرفت کنیم،ما فرهنگی را می پسندیم که فرهنگ حاج قاسم سلیمانی و ما می توانیم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران با حضور در بین مردم چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری از ویژگی ها بارز زیادی برخوردار است، این استان 2500 شهید را تقدیم این نظام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 10 هزار شهید عشایری در کشور وجود دارد که 1500 شهید عالی قدر آن از عشایر بختیاری است تصریح کرد: امام راحل فرموده اند که عشایر دخایر انقلاب است و این سخن حکیمانه ای است.

رئیسی با اشاره به اینکه رشادت، دلیری و سلحشوری از ویژگی های بارز این منطقه است تصریح کرد: دشمن همیشه در تلاش بوده که مردم را نا امید کند اما مردم با بصیرت هیچ گاه از اهداف خود کوتاه نیامدند.

وی با تاکید بر اینکه برخی می گویند کرامت، بخشش قبل از سوال است بیان داشت: اما حقیقت این است که کرامت جایگاهی است که اگر انسان به آن برسد جز در راه خدا و برای خدا کاری نمی کند.

رئیسی خاطر نشان کرد: باید بدانند آنچه از زبان رهبری و دلسوزان نظام خارج می شود همان دغدغه های مردم است‌، دغدغه مردم را عشایر، لر، بختیاری، ترک و فارسی دارد که در جای جای این کشور در سنگر تولید فعالیت می کند.

وی بیان داشت: دشمن نمی خواهد این کشور پیشرفته باشد، به صنایع پیشرفته، صنعت هسته ای، نظامی و دانش برتر دست پیدا کند، اما در این جنگ اراده ها ما می خواهیم پیشرفت کنیم،ما فرهنگی را می پسندیم که فرهنگ حاج قاسم سلیمانی و ما می توانیم است.

رئیسی تشریح کرد: آن ها نمیخواستند ملت ایران با این همه تهدید و تحریم پیروز شوند و دارای جایگاه برتر باشد، اما ما توانستیم، آن ها با تحریک یونانی ها و توقیف کشتی ایران، می‌خواستند ایران را تحت فشار قرار دهند، اما بدانند دوران بزن درو تمام شده است، یک کشتی توقیف شد، دو کشتی دیگر از آن ها توقیف کرد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث هسته ای یک قدم از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد گفت: امروز آنچه ابتکار عمل است در دست مجاهدان فلسطینی در میدان است.

رئیسی خاطر نشان کرد: شما تصور کردید با تحریم ها ما متوقف می شویم اما ما کشور، کشاورزی، صنعت و ... را به اراده، لبخند و اخم بیگانه متوقف نمی‌کنیم، ما سفره مردم را به بیگانگان واگذار نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: تمام تلاشمان را میکنیم که آنچه در انتخابات وعده داده شد، عملکرد کنیم، تا دولت صادق الوعدی باشیم، تصمیم دولت قطع کردن دست رانت خواران، مفسدان و مافیایی است که در بخش ، بخش کشور جا خشک کرده است.

رئیسی افزود: با تجربه ای که دارم میدانم جریان مافیا و رانت خوار، چگونه نقش عوض می کند تا در میدان بماند، اما راه مبارزه با آن ها را با کمک مردم، اراده و مصمم پیش می‌بریم، از وضعیت زندگی و معیشت مردم به صورت ساعتی مطلع هستم و تمام دغدغه ام این است که بتوانیم آن ها را رفع کنیم.

وی تشریح کرد: زمانی بود که روزانه ۷۰۰ خانوار دیدار کرونا بوده اند، اما امروز شرایط فرق کرده است، امروز در صادرات نفت به جایگاه قبل از تحریم برگشتیم بدون آنکه زیر هیچ قراردادی را امضا کرده باشیم.

رئیسی تصریح کرد: تمام شاخص ها نشان گر آینده روشن برای کشور و اقتصاد آن است، آنچه ما می‌خواهیم آینده روشن را با آن رقم بزنیم مدیران انقلابی است و اگر کسی ناکارآمدی خود را نشان دهد، در هر گوشه کشورباشد حق ادامه فعالیت را ندارد.

وی در پایان گفت: تلاش بر بومی گزینی شود و در انتصابات اولویت با دختران، پسران متخصص در هر منطقه باشد، زمانی که انقلاب کردیم و جنگیدیم جوان بودیم، امام به ما فرصت داد، ما هم باید به جوانان فرصت دهیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم

رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آنها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برخی فعالان را می‌بینیم که آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا و یا ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند.

وی افزود: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس‌جمهور گفت: شناخت ظرفیت‌های آفریقا بسیار مهم است. به رغم تحریم‌ها و تهدیدها جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های بسیاری در این مدت داشته و می‌توان ایران را کشوری پیشرفته و فن‌آور نامید.

رئیسی تصریح کرد: شناخت پیشرفت‌ها و دستیابی‌های جمهوری اسلامی ایران به فناوری‌های نوین بسیار مهم است.  

وی عنوان کرد: همکاری با قاره آفریقا از ابتدای انقلاب مورد تاکید امام بزرگوار ما بود و در این سالها نیز رهبری فرزانه نیز همواره بر کار با آفریقا تاکید کردند.

رئیسی اظهار داشت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آنها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است. 

وی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی کارآمد در آفریقا وجود دارد اگرچه غرب اینگونه تبلیغ می‌کند که تنها خودشان دستیابی به فناوری نوین و خلاقیت دارد اما باور ما این است که استعداد و توانایی آفریقا از مغرب زمین چیزی کم ندارد و می‌تواند به بسیاری عرصه‌ها دست یابد.

ادامه دارد...

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان، اما ما برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند، اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • رئیسی : غربی ها ، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است