Web Analytics Made Easy - Statcounter

4 تیر ماه 1397 روزی است که علیرضا بیرانوند موفق شد پنالتی رونالدو را مهار کند

تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از یک برد و یک باخت در جام جهانی 2018 در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی پرتغالی رفت که 2 سال قبل از آن در مسابقات یوروی 2016 عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

به گزارش طرفداری، پرتغال قبل از بازی با ما، یک برد برابر مراکش و یک تساوی با اسپانیا داشت و با یک مساوی هم صعود می کرد اما ایران برای صعود نیاز به برد برابر پرتغال و کسب تساوی در صورت برد مراکش برابر اسپانیا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، مجید حسینی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون به میدان آمد و در نیمه دوم هم میلاد محمدی، سامان قدوس و کریم انصاری فرد را وارد زمین شدند.

برای پرتغالی ها ابتدا کاریشما گل زد، او یک گل زیبا در اواخر نیمه اول وارد دروازه بیرانوند کرد. در نیمه دوم برتری نسبی پرتغالی ها یک پنالتی برای شان به ارمغان آورد اما به نحوی تاریخی بیرانوند ضربه پنالتی بازیکن بزرگ فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو را مهار کرد تا شانس های ایران برای صعود زنده بماند. در اواخر بازی یک پنالتی نصیب تیم ملی ایران شد و کریم انصاری فرد که به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود دروازه تیم ملی فوتبال پرتغال را گشود. در لحظه آخر بازی یک فرصت گل دیگر نصیب ایران و مهدی طارمی شد و اگر ضربه مهدی طارمی گل شده بود ایران با برتری 2-1 برابر تیم ملی فوتبال پرتغال گام به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی می گذاشت ولی این اتفاق رخ نداد.

پرتغال اولین کشوری بود که 2 بار برابر ایران در جام جهانی بازی کرده بود، آنها در سال 2006 هم در مرحله گروهی با تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کردند اما در آن بازی آنها 2-0 برنده شده و اتفاقا همین رونالدو دروازه ابراهیم میرزاپور را از روی نقطه پنالتی باز کرده بود.

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم) تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!