Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  امروز درباره مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان اردبیل و لزوم پیگیری طرح‌های کلیدی که در آن سفر مطرح شده، نشست مفید و سازنده ای با حضور استاندار و مقامات استانی رئیس و اعضای محترم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: پیش از جلسه هم فعالان اقتصادی دغدغه ها و مشکلات خود را مطرح کردند و بنا شد در زمینه پیگیری تحقق و مصوبات سفر تدابیر دقیق و مشخصی پیگیری شود. از جمله در مورد مانع پروژه‌هایی که ماده ۵۶ وجود داشت مثل پروژه‌های راه‌آهن اردبیل انشاءالله به زودی این موانع برطرف خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: همچنین در خصوص استفاده از تسهیلات اشتغال استانی، در بحث تبصره ۱۸ قانون بودجه موانعی وجود داشت که هم ابلاغ آیین نامه اجرایی آن و هم استفاده کامل استان اردبیل از ظرفیت تسهیلات مورد تاکید قرار گرفت.

خاندوزی  با ببیان اینکه در زمینه‌ مقام ناظر پولی مستقلی که در استان اردبیل وجود داشته باشد از بانک مرکزی خواسته شد به سرعت این اقدام را در دستور کار قرار دهد، گفت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که در حوزه گمرک از جمله تسهیل در گمرک بیله‌سوار و استقرار ایکس ری گمرک صورت خواهد گرفت و اختیاراتی که در حوزه مالیاتی تفویض شد بتوانیم سرعت توسعه اقتصادی استان اردبیل را بیش از پیش شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: در حوزه اختیارات بانک‌های استان هم شورای هماهنگی بانک‌ها مکلف شدند سقف اعتباراتی که می‌توان در استان‌ها درباره این پروژه تصمیم‌گیری کرد آن را هم افزایش دهند که انشاالله بانک‌های استان هم بتوانند پشتیبان طرح های تولیدی و صادراتی استان باشند.

به گزارش ایرنا سید احسان خاندوزی از روز گذشته برای بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر استانی آیت الله رئیسی به اردبیل سفر کرده است وی روزگذشته در جمع مدیران دستگاهها و ادارات تابعه وزارتخانه تحت امر خود حضور یافت و امروز هم قبل از جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیلدر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شرکت کرد.

برچسب‌ها سید احسان خاندوزی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی استان اردبیل بانک مرکزی سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید احسان خاندوزی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی استان اردبیل سید احسان خاندوزی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی استان اردبیل بانک مرکزی سازمان بورس و اوراق بهادار استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست

اوکراین نمی‌تواند کمک‌های مالی ایالات متحده را برای پرداخت حقوق بازنشستگی خرج کند. این را خبرنگاران شبکه آر بی سی اوکراین گزارش دادند.

کنگره آمریکا تصمیم گرفته است که از ۶۱ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین، ۷.۸ میلیارد دلار برای پوشش کسری بودجه دولت هزینه شود. اما کی‌یف این وجوه را نمی‌تواند صرف پرداخت حقوق بازنشستگی کند، چنین شرطی در قانون پیش بینی شده است.

در همان زمان، دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین اطمینان داد که بودجه‌ای جدا برای پرداخت‌های اجتماعی پیدا خواهد شد. شمیگال در ۲۷ آوریل در برنامه تلویزیونی سراسری اوکراین گفت: در واقع، ما کاملاً مطمئن هستیم که امسال و سال آینده همه پرداخت‌های اجتماعی، همه حقوق بازنشستگی و همه یارانه‌ها را تامین می‌کنیم.

نخست وزیر اوکراین تاکید کرد که پرداخت مستمری به طور کامل و به موقع انجام خواهد شد.

وزارت دارایی اوکراین همچنین اطمینان داد که اوکراینی‌ها حقوق بازنشستگی خواهند داشت. به هر حال، علاوه بر ایالات متحده، منابع مالی دیگری نیز از اتحادیه اروپا، ژاپن، کانادا، انگلیس و نروژ تامین شده است. تا سال ۲۰۲۴، این کشور‌ها ۱۱.۸ میلیارد دلار به کی‌یف پول داده‌اند.

اوکراین در حال حاضر با کسری بودجه ماهانه مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است