Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:29:13 GMT

تجمع بزرگ امام رضایی ها در ورامین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۶۲۱۹

تجمع بزرگ امام رضایی ها در ورامین برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن و انقلابی ورامین ظهر جمعه با تجمع در مصلی نماز جمعه این شهر اعتراض خود نسبت به فیلم موهن نسبت به امام هشتم اظهار کردند.

مردم ولایتمدار ورامین در این تجمع که با عنوان تجمع " امام رضایی‌ها" برگزار شد، با سر دادن شعارهایی از قبیل " مزدور آمریکایی مرگ به نیرنگ تو، توهین بر امامت نشانه ننگ تو "، " رضا امام هشتم همیشه در قلب ماست، اهانت به ولایت مطرود امت ماست"، " وطن فروش مزدور منفور امت ماست، امام هشتم ما پناه ملت ماست" و " مهر امام هشتم باعث عزت ماست، خائن بر ولایت مطرود امت ماست" نسبت به اکران فیلم موهن به امام هشتم ابراز انزجار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5510870

منبع: مهر

کلیدواژه: امام رضا ع تجمع اعتراضی ورامین بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سفر استانی آمار کرونا ویروس کرونا مشهد خراسان رضوی اردبیل زیر سایه خورشید تغییر ساعت کاری امام هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی

سیدحسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان با انتشار پیامی در ایکس از شکست فراخوان بزرگ برای اخراج وی از دانشگاه پرینستون خبر داد.

 موسویان نوشت:

بعد از ۲ ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

دیگر خبرها

  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین