Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@12:53:47 GMT

خاندوزی: ارز ۴۲۰۰ تومانی با تصمیم سه قوه حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۷۱۴۶

خاندوزی: ارز ۴۲۰۰ تومانی با تصمیم سه قوه حذف شد

به گزارش تابناک، سید احسان خاندوزی که برای سفری دو روزه به اردبیل سفر کرده است، ظهر روز جمعه در شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تاکید بر اینکه همگرایی بسیار پرارزش‌تر از سایر مولفه‌هاست، گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با تصمیم همگرایانه سه قوه اجرا شد و این اقدام باید سال‌ها پیش اتفاق می‌افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهر سال ۱۴۰۰ هیچ مصوبه‌ای برای ادامه پرداخت ارز۴۲۰۰ تومانی نداشتیم و هفت ماه با مجوز خاص رهبر انقلاب این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نیاز ضروری برای کشور بود، گفت: هرچند این طرح در اجرا نقاط ضعفی دارد اما با همگرایی و همکاری سه قوه باید نقاط ضعف آن شناسایی و رفع گردد و ما در حال شناسایی این نقاط هستیم.

خاندوزی با اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام گسترده در کشور گفت: مسائل و مطالبات مردم بسیار زیاد است اما باید سیاستگذاران برای منفعت بلند کشور شهامت وقدرت ایستادن در جلو طرح‌های غیراولویت‌دار را داشته باشند. اقتصادی که بخواهد نظام نفتی تمرکزگرا به سمت اقتصاد نفتی غیرمتمرکزگرا حرکت کند و موفق شود اول باید ذهنیت مدیران آن تغییر کند در واقع مشکل اول کمبود منابع و بودجه نیست بلکه ذهنیت مدیران است که تغییر کند. واقعیت این است که تحریم‌ها باعث شد اقتصاد ما اجبارا در مسیر تحول گام بردارد.

خاندوزی در ادامه با اشاره به اهتمام خود برای تفویض اختیارات به استان‌ها اظهار کرد: دولت و مجلس باید برای غلبه بر مشکلات باید اختیارات بیشتری د به مسئولان استانها بدهند تا آنها بتوانند برای اجرای طرح‌ها تصمیمات مهمتری در مرکز استان بگیرند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در خصوص روشهای تامین مالی طرحها و پروژه ها اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی تواند تمام مشکلات واحدهای تولیدی و زیرساخت‌ها را برطرف کند و باید مدیران استان با روش‌های تامین مالی، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندیهای بخش خصوصی، جلب درآمدهای منطقه ای و جذاب شدن سرمایه گذاری در پروژه ها استفاده کنند. هنر مدیران استان باید این باشد که یقه مدیران مرکز را بگیرند تا اختیارات بیشتری به آنها داده و تفویض اختیار کنند. منظور از دولت مردمی، فقط انتخابات و سفر استانی نیست بلکه دولت مردمی یعنی مردم منطقه را برپا و توانمند کردن است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی روز گذشته برای سفری دو روزه وارد استان اردبیل شده است وی روز گذشته در جمع مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و فعالان اقتصادی حضور یافت. خاندوزی قبل از ظهر امروز هم در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل شرکت کرد.

 

منبع: ایرنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت سید احسان خاندوزی اردبیل وزیر امور اقتصادی و دارایی متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال در این فصل تصمیم گرفته بود که نیمکت بارسلونا را در پایان فصل ترک کند و از هدایت این تیم کنار برود اما با گذشت چند ماه نظرش را در این باره تغییر داد.

این مربی جوان در جلسه‌ای که دو شب پیش به همراه مدیران بارسلونا داشت به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم برای خودش و این تیم این است که به حضورش روی نیمکت ادامه دهد و این خبر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا به صورت رسمی اعلام شد.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او مخالفانی هم در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه دارد و حالا Esport3 خبر داده است که بعضی از اعضای هیئت مدیره به صورت جدی به این مربی برای ادامه فصل و فصل آینده هشدار داده‌اند.

آنها به ژاوی تذکر دادند که باید رفتارش را روی نیمکت بارسلونا تغییر دهد، چرا که معتقد هستند دریافت کارت‌های قرمز متوالی از سوی سرمربی این تیم به شهرت بارسا ضربه می‌زند و این موضوعی است که باید به صورت جدی از سوی او مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟