Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:54:44 GMT

درخواست مدیر اپل برای تصویب قانون فدرال حریم خصوصی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۱۰۰۴

درخواست مدیر اپل برای تصویب قانون فدرال حریم خصوصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مدیر اپل در نامه خود بر ضرورت تصویب این قانون برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران در فضای مجازی تاکید کرده است.

در بخشی از نامه مذکور آمده است: ما به طور جدی از شما می‌خواهیم تا در اسرع وقت برای پیشبرد قانون جامع حریم شخصی تلاش کنید و برای یاری شما در این روند طی روزهای آینده آمادگی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کوک این نامه را برای گروهی از نمایندگان کنگره و سنای آمریکا که در حال کار بر روی قانون مذکور هستند، ارسال کرده است. با توجه به اختلاف نظرهای جدی در مورد ماهیت این قانون و علاقه برخی مقامات آمریکایی به تداوم جاسوسی‌های سایبری از کاربران اینترنت در مورد آینده تصویب آن ابهامات جدی وجود دارد.

کد خبر 5511190

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم کوک امنیت اطلاعات ایالات متحده امریکا اپل فناوری فضایی حاکمیت سایبری نوآوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان ایرانسل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روسیه ثبت اختراع تلسکوپ حفاظت از محیط زیست ایالات متحده امریکا حمله روسیه به اوکراین جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

آن دو قانون به شرح زیر است:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900183

دیگر خبرها

  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • تشخیص گرایش سیاسی افراد از روی چهره‌شان توسط هوش مصنوعی
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟