Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان گلستان اهواز از ترخیص مصدوم حادثه متروپل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، میثم معزی با بیان اینکه با تلاش مداوم و شبانه‌روزی مسوولین ، پزشکان و کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز، خانم جوان مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان، با حال عمومی خوب از این بیمارستان ترخیص شد، اظهار کرد: این مصدوم که پس از اقدام های اولیه از آبادان به اهواز منتقل شده بود، علاوه بر تروما به چشم، آسیب مهره‌های کمری و چند جراحت دیگر، بر اثر فشار ناشی از حجم آوار، دچار اختلال در عملکرد کلیه به دلیل ترشح ماده میوگلوبین در رشته‌های ماهیچهای شده بود و در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با تاکید موکد ریاست دانشگاه و پیگیری شبانه‌روزی معاونت درمان دانشگاه، از بدو ورود این بیمار و اختصاص سرویس مراقبت‌های ویژه، اقدام های، هماهنگی و مشاوره‌های لازم گروه‌های مختلف پزشکی انجام شد و بنا به نیازسنجی اساتید گروه نفرولوژی، برای احیای فعالیت کلیه‌ها، پس از کاتتر گذاری، همودیالیز و دارو درمانی در دستور کار قرار گرفت.

رییس بیمارستان گلستان اهواز در پایان تاکید کرد: خوشبختانه این بیمار با گذشت حدود ۲۰ روز تلاش بی‌وقفه کادر پزشکی و پرستاری، امروز با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.

لازم به ذکر ایت که ظهر روز دوم خرداد ماه جاری قل دوم برج های دوقلوی ساختمان متروپل آبادان ریزش کرد که متاسفانه این فاجعه 43 جانباخته و 39 مصدوم بر جای گذاشت. /انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز مسوولین پزشکان درمان بیمارستان گلستان اهواز مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان ترخیص تروما چشم آسیب جراحت آوار کلیه ماده میوگلوبین ماهیچه بیمار پزشکی نفرولوژی دارو درمانی پرستاری فاجعه جانباخته حادثه مصدوم بیمارستان گلستان اهواز برنا خوزستان ساختمان متروپل آبادان بیمارستان گلستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آنها انجام پذیرفت.

شادی نیا با اشاره به اینکه ۶ نفر در این حادثه دچار سوختگی اندام شدند، گفت: مصدومان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند