Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:48:28 GMT

لزوم اصلاح شبکه توزیع آب در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۰۱۰

لزوم اصلاح شبکه توزیع آب در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیار ظهر روز شنبه در نشست مدیریت مصرف انرژی استان با تأکید بر سیاست‌های دولت در بحث مدیریت مصرف انرژی به جای قطعی برق خواستار صرفه جویی در مصرف برق ابتدا از طرف دستگاه‌های اجرایی شد و هشدار داد: برق دستگاه‌های پر مصرف قطع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: صرفه جویی در مصرف برق و همچنین آب باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و این یک وظیفه خطیر برای رسانه‌ها، صدا و سیما و فضای مجازی است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در ادامه بر تأمین برق بخش بهداشت و درمان و همچنین آب تأکید کرد و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی که از ژنراتورها در زمان پیک مصرف برق استفاده کننده سوخت رایگان دریافت می‌کنند و همچنین کشاورزانی که در زمان پیک مصرف برق مصرف نکنند در سایر ساعات می‌تواند از برق رایگان برخوردار شوند.

وی در ادامه بر لزوم اصلاح شبکه توزیع آب در استان تاکید کرد و گفت: امروز مصرف آب با هدر رفت بالایی رو به روست و در این زمینه اصلاح شبکه توزیع آب در شهرها باید در دستور کار قرار گیرد.

بهرام نیا بر مدیریت زمان اورهال صنایع بزرگ استان در زمان پیک مصرف برق تاکید کرد و ادامه داد: این مهم علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی می‌شود میزان ذخیره برق برای مصرف خانگی و مراکز حیاتی افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: دولت برای مدیریت مصرف انرژی هزینه داده است و کاهش ساعات فعالیت دستگاه‌های اجرایی در این راستا صورت گرفته است.

استاندار ایلام در پایان از مردم و ادارات، اصناف و … خواست مصرف برق و آب را مدیریت کنند تا شاهد قطعی برق نباشیم.

کد خبر 5511450

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام آبرسانی ایلام بوشهر کرمانشاه دهه کرامت خروج قطار از ریل خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا مشهد خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا میلاد امام رضا ع امام رضا ع مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان