Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@01:20:06 GMT

چلسی بی‌دفاع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۳۴۲۳

آندریاس کریستنسن با پایان قراردادش در تابستان امسال چلسی را ترک خواهد کرد. ناطقان: به نقل از دیلی میل، باشگاه لیگ برتری چلسی تایید کرد آندریاس کریستنسن با پایان قراردادش در تابستان امسال این تیم را ترک خواهد کرد. این بازیکن که سابقه بازی در بوندسلیگا را نیز در کارنامه دارد به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع می‌توان گفت کار انتقال این بازیکن به بارسلونا برای فصل بعد نهایی شده است.

علاوه بر آنتونیو رودیگر که فصل آینده به رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان پیوست، آندریاس کریستنسن نیز آبی‌ها را ترک کرد. شاگردان توماس توخل برای این بازیکن ۲۶ ساله که قراردادش تابستان امسال به پایان می‌رسد، مبلغی دریافت نمی‌کنند چرا که او بازیکن آزاد شده است.

در بیانیه باشگاه فوتبال چلسی درباره رفتن این بازیکن دانمارکی آمده است: باشگاه فوتبال چلسی از آندریاس به خاطر مشارکتش در موفقیت ما در دهه گذشته تشکر می‌کند و برای او بهترین‌ها را در آینده حرفه‌ای خود آرزو می‌کند.

او در سال ۲۰۱۵ به بوروسیا مونشن گلادباخ در بوندسلیگا قرض داده شد. پس از حضور در آلمان، او خود را به عنوان بازیکن ثابت چلسی معرفی کرد. در مجموع، این مدافع ۱۶۱ بازی با پیراهن "آبی‌ها" انجام داد و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.

بارسلونا علاوه بر این بازیکن به دنبال فرانک کسیه نیز است و امیدوار است سران میلان را راضی کنند تا این بازیکن را برای فصل بعد به خدمت بگیرند. گفتنی است کریستنسن، مدافع ملی پوش تیم ملی فوتبال دانمارک به زودی برای امضای قرارداد راهی بارسلون می‌شود و قراردادش را به مدت ۵ سال با تیم آبی و اناری امضا خواهد کرد.

هم‌چنین باید دید با توجه به رفتن رودیگر و کریستنسن و پا به سن گذاشتن تیاگو سیلوا، توماس توخل چه برنامه‌ای برای ترمیم خط دفاع تیمش خواهد داشت. منبع: ایسنا برچسب ها: چلسی ، بی دفاع ، پایان قرارداد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چلسی بی دفاع پایان قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم