Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@21:07:45 GMT

خبر مهم برای ثبت‌نامی‌های جدید یارانه نقدی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۴۳۷۵

خبر مهم برای ثبت‌نامی‌های جدید یارانه نقدی

ثبت‌نامی‌های جدید یارانه نقدی ۳ مرحله را باید طی کنند.

به گزارش مشرق، طی روز جاری بود که اعلام شد امکان برداشت مرحله 136 یارانه پرداختی هدفمندسازی یارانه‌ها از امشب فراهم خواهد شد، بر این اساس خانوارهایی که تا امروز یارانه دریافت می‌کردند و یا اینکه به‌دلیل اعتراض به دهک‌بندی مجدداً مشمول دریافت یارانه شده بودند، امکان برداشت یارانه خرداد ماه را که تا پیش از این در حساب آنها قرار گرفته بود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که یکی از دلایل مهم تداوم زمان ثبت‌نام یارانه‌ها این است که عده بسیار زیادی از مشمولین همچنان نسبت به ثبت‌نام اقدام نکردند.

بیشتر بخوانید:

زمان برداشت یارانه خرداد اعلام شد

در زمان حاضر به این دلیل که فرآیند ثبت‌نام به‌صورت کامل طی نشده است امکان ارائه اطلاعات جزئی وجود ندارد اما از مجموع حدود 5 تا 6 میلیون نفری که مشمول ثبت‌نام در سامانه هدفمندسازی یارانه‌ها بودند، تعداد بسیار کمی نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند و همین مسئله سبب طولانی شدن زمان ثبت‌نام شده است.

لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت‌نامی‌های جدید باید به‌منظور بررسی بعد خانوارها به سازمان ثبت احوال و اسناد کشور ارسال شود و در مرحله بعد برای تعیین دهک خانوارها اطلاعات برای وزارت رفاه ارسال می‌شود. پس از طی این مراحل است که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نسبت به پرداخت یارانه‌های این افراد اقدام خواهد کرد.

گفتنی است، افرادی که هم‌اکنون مراحل ثبت‌نام خود را در سایت www.mygov.ir انجام داده‌اند براساس زمان ثبت‌نام به گروه‌های مختلفی تقسیم خواهند شد و اطلاعات آنها جهت طی فرآیندهای لازم به سازمان ثبت احوال و وزارت رفاه ارسال می‌شود. در صورتی که این افراد مشمول دریافت یارانه شناخته شوند، یارانه مربوط به ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت یارانه یارانه نقدی پرداخت یارانه نقدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت یارانه ها زمان ثبت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها