Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از تشکیل کارگروه مشترک مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی و رفع ایرادات طرح امنیت غذایی، خبر داد. - اخبار سیاسی -

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه رسیدگی به طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی  در دستورکار آخرین جلسه کمیسیون متبوعش، قرار داشت، گفت: پس از تصویب و ارسال طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی   به شورای نگهبان از سوی شورا و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراداتی نسبت به این طرح مطرح شد که در جلسه اخیر با حضور مسئولانی از این 2 نهاد این طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این جلسه با حضور مسئولانی از شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس ایرادات طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی بررسی شد، افزود:در نهایت مقرر شد تا کارگروهی متشکل از برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی و شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در این جلسه با رای اعضای کمیسیون بنده ، اعظمی، نوری قزلجه و محمود زاده برای حضور در کارگروه رفع ایرادات طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی انتخاب شدیم، گفت: مقرر شد این کارگروه مشترک، ایرادات این طرح را رفع و گزارش نهایی برای تصویب به کمیسیون ارائه شود.

حجت الاسلام آزادیخواه بیان کرد: پس از تهیه گزارش از سوی کاگروه مشترک درباره طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولید کشاورزی تصمیمگیری خواهد شد.

به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز (چهارشنبه 29 اردیبهشت سال 1400)قوه مقننه با کلیات طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی با 196 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام کمیسیون کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص