Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، عبدالله بهادری روز شنبه در بازدید از پروژه راهسازی جاده ایلام - مهران اظهار داشت: از ایلام به سمت مهران کیلومتر پنج احداث تونل به طول ۸۴۰ متر در دست احداث می باشد که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت این تونل برای عبور اضطراری در ایام اربعین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر بعد از تونل کیلومتر ۵ تا تونل دوم راه کربلا به علاوه پل بزرگ این مسیر تا اربعین به صورت چهار خطه آماده خواهد شد و پیمانکار در تونل دوم راه کربلا نیز مشغول عملیات لاینینگ است و قطعا این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری اربعین آماده می شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در ادامه به پروژه راهسازی منطقه ماربره اشاره کرد و یادآور شد: در این قسمت از مسیر با شرایط متفاوتی از نظر زمین شناسی مواجه هستیم، برای مهار رانش زمین در این منطقه و احداث جاده که طول آن ۲ کیلومتر است، به تازگی قرارداد منعقد و پیمانکار مشغول عملیات راهسازی شده و این قطعه با وجود طول کم پروژه پرهزینه و زمان بر خواهد بود اما برای اربعین امسال تلاش خواهد شد تا احداث این قطعه مانعی برای ترافیک اربعین ایجاد نکند.

بهادری تاکید کرد: ۶ کیلومتر باقیمانده از تقاطع ماربره تا سه راهی صالح آباد نیز تا اربعین به صورت‌ بزرگراه تکمیل و به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی به تقاطع غیر همسطح صالح آباد نیز اشاره کرد و افزود: این تقاطع در حال تکمیل شدن است، موانعی از قبیل جابه جایی مسیر انتقال برق و معارضین محلی داشت که این موانع در حال رفع است، مسیر زیر گذر آن قطعا تا اربعین آماده خواهد شد.

مدیرکل راه وشهرسازی ایلام درخصوص ادامه مسیر گفت: ۲۰ کیلومتر از محور ایلام- مهران هم اکنون در دست اجرای لایه دوم آسفالت می باشد و تا اربعین سال جاری نقاط پر حادثه و پیچ های خطرناک منطقه کنجانچم نیز با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ حذف خواهد شد و ۵ کیلومتر از بزرگراه مهران تا پایانه مرزی نیز تا اربعین ۶ خطه می شود.

بهادری مسیر برگشت بزرگراه ایلام - مهران در منطقه کنجانچم را آخرین قطعه این بزرگراه خواند و افزود: عمده عملیات خاکی و احداث پل‌های بزرگ این مسیر به پایان رسیده و اخیرا قرارداد جدید با پیمانکار دیگر علاوه بر پیمانکار قبلی جهت تکمیل آن منعقد شده است.

وی تاکید کرد: تکمیل قطعه ۷ کیلومتر برگشت بزرگراه ایلام - مهران در منطقه کنجانچم با توجه به احداث پل های زیاد و ادامه عملیات ترانشه برداری تا سال آینده ادامه می یابد، اما مسیر رفت در این منطقه اصلاح و بهسازی شده و برای ایام اربعین مشکل خاصی به جهت ترافیک نخواهد داشت.

برچسب‌ها ایلام مهران وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مهران وزارت راه و شهرسازی ایلام مهران وزارت راه و شهرسازی تا اربعین خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت خیابان صنایع اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی مراد حسینی اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روز‌های آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر