Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:40:35 GMT

نفرات برگزیده سومین مسابقه سالانه خودنویس معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۵۲۴۵

نفرات برگزیده سومین مسابقه سالانه خودنویس معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه سومین مسابقه سالانه خودنویس با تقدیر از نفرات برگزیده، دقایقی پیش عصر امروز شنبه ۲۱ خرداد در خبرگزاری مهر برگزار شد.

داوران در این‌مسابقه ۲۰ نفر را به عنوان برگزیده انتخاب کردند که اسامی شأن به این ترتیب است:

زینب محمدقلی زاد، زهرا زارع، صفورا مردانی، محدثه قاسم پور، مولود سوزن گران، مازیار تهرانی، فردین جمالی صوفی، مهدیه رشیدی، سپیده جمشیدی، امیر هدایتی، راهی خلفی، مجتبی بنی اسدی، آریا سادات، سعید تواضع، نرگس روزبهانی، فاطمه محمدخانی، مصطفی جواهری، مجید دهقان نصیری، آذر کیوان، محبوبه جعفرقلی

همچنین داوران این مسابقه از میان ۲۰ برگزیده نفرات اول تا سوم را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفر اول: مازیار تهرانی (مربی: خسرو باباخانی)

نفر دوم: مولود سوزن گران (مربی: مهدی کفاش)

نفرر سومی: صفورا مردانی (مربی: مهدی کفاش)

کد خبر 5511785 زینب رازدشت تازکند

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقه کتاب و کتابخوانی شعر معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی تازه های نشر انتشارات به نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سید محمود دعایی ترجمه بنیاد سعدی انتشارات سوره مهر علوم انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس انتشارات سروش فلسفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. 

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود