Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دومای دولتی روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: با سیاست‌های تحریمی آمریکا و متحدانش، گروه ۸ جدیدی شامل ایران، هند، چین و روسیه تشکیل می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تاس، «ویاچسلاو ولودین» (Vyacheslav Volodin) رئیس دومای دولتی روسیه امروز شنبه در سخنانی تصریح کرد که آمریکا و متحدانش با اتخاذ سیاست های تحریمی خود باعث ایجاد نقاط جدیدی رشد و شکوفایی در جهان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس دومای دولتی روسیه در این خصوص گفت: اقدام واشنگتن و متحدانش در خصوص قطع روابط اقتصادی موجود، نقاط رشد جدیدی را در جهان ایجاد کرده است. تحریم‌ های غرب به تشکیل گروهی متشکل از ۸ کشور دیگر یعنی ایران، چین، هند، روسیه، اندونزی، برزیل، مکزیک و ترکیه منجر می‌ شود که ۲۴.۴ درصد از گروه قدیمی کشورهای توسعه‌ یافته از نظر تولید ناخالص داخلی و برابری قدرت خرید جلوتر است.

«ویاچسلاو ولودین» در این باره اضافه کرد: ایالات متحده با دستان خود شرایطی را برای کشورهایی که مایل به انجام گفتگوی برابر و روابط متقابل سودمند هستند ایجاد کرده تا در واقع یک گروه جدید «گروه ۸» با روسیه تشکیل دهند.

 از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین در ۲۴ فوریه سال جاری میلادی (۵ اسفند ماه سال گذشته) تا کنون محور غرب به سرکردگی آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم های متعددی را علیه مسکو به اجرا درآورده اند؛ محدودیت هایی که ولادیمیر پوتین رییس جمهور این کشور تأکید کرده است که با آن ها مقابله کرده و آن ها را شکست خواهد داد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران روسیه رئیس دومای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد

به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی روز سه شنبه به همراه رئیس جمهور در بازدید از ایرانخودر و سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه ابراز امیدواری کرد که ناترازی ها در صنعت خودرو رفع شود.

وی افزود: حال تولید خوب است و امیدواریم بهتر از این ها شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت 1403 در سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه حضو یافت.

رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدای لوح و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و گروه‌های کارگری تقدیر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • عملیات «وعده صادق» مبدأ تاریخ جدیدی برای جهان است
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر