Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حاشیه آیین نمادین عملیات اجرایی این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها در راستای تقویت و محرومیت‌زدایی در خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت استان اجرا می‌شوند.

قاسم برجوئیفرد می‌گوید: با توجه به فرسودگی خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی و بهداشتی این پروژه‌ها در بازه زمانی ۶ تا ۹ ماهه توسط پیمانکاران ساخت و تحویل شبکه‌های بهداشت و درمان داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعلام کرد که زیرساخت‌های بهداشت و درمان با نوسازی و بهسازی مراکز و خانه‌های بهداشت ارتقاء می‌یابد و مردم می‌توانند از خدمات مطلوبی بهره‌مند شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح جامع محرومیت‌زدایی کشوری از سوی جهادگران در حوزه‌های عمرانی روستایی و اقتصاد مقاومتی ارائه شده است و در شهرستان دشتستان نیز ۱۶ طرح از محل این طرح، احداث و یا تکمیل خواهند شد.

ابراهیم رضایی می‌گوید: تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور، اورژانس بیمارستان شهید گنجی، احداث ساختمان پانسیون پزشکی بیمارستان شهید گنجی و کلینیک تخصصی درمانی برازجان از پروژه‌های اولویت‌دار بهداشت و درمان دشتستان است.

فرماندار دشتستان نیز گفت: سرانه بهداشت و درمان در دشتستان از سطح استانی و ملی پایین‌تر است که در همین راستا با تلاش‌های صورت گرفته برای ۱۶ پروژه حوزه بهداشتی و درمانی در حوزه روستایی اعتباری معادل ۶۸ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

احمد بنافی می‌گوید: ۵۰ درصد اعتبار تحقق پیدا کرده و امروز نیز شش پروژه آن در بخش‌های مرکزی، آبپخش و شبانکاره کلنگ زنی شد و تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز گفت: شهرستان دشتستان دارای ۶۱ خانه بهداشت فعال است و بهورزان تمامی خدمات بهداشتی و درمانی را به همه گروه‌های سنی مختلف ارائه می‌دهند.

ماریا خویشدوست می‌گوید: میزان اعتبار این ۶ خانه‌های بهداشت و پایگاه بهداشتی در حدود ۷۷ میلیارد ریال و از محل طرح محرومیت‌زدایی است.

او عنوان کرد که در سال‌های اخیر در راستای عدالت در سلامت و دسترسی مناطق دور از دسترس به خدمات بهداشتی و درمانی در حدود ۲۷ خانه بهداشت احداث و بهسازی شده‌اند.

عملیات اجرای ۶ پروژه بهداشتی شهرستان دشتستان با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دشتستان و تعدادی از مسئولین شهرستانی و محلی روستا‌های سرکره؛ قراولخانه، بهرام‌آباد، میان دشت، محمد جمالی و عطیبه آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه بهداشتی شهرستان دشتستان خانه بهداشت خانه های بهداشت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور