Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:10:39 GMT

مجلس در رسیدگی به امورات و حل مشکلات مردم مصمم است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۹۳۲۰

مجلس در رسیدگی به امورات و حل مشکلات مردم مصمم است

به گزارش خبرنگار مهر،محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه)، گفت: جلسه امروز مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۸ و ۵ دقیقه صبح آغاز و تاکنون ادامه داشت.

وی با اشاره به حضور وزرای جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس بانک مرکزی در نشست غیرعلنی امروز مجلس، افزود: در این جلسه مسائل مربوط به حوزه‌های بازنشستگی، نهاده‌ها و مباحث مربوط به تولید در حوزه کشاورزی و تامین نهاده‌ها و تضمین برای تولیدات آینده حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مطمئن باشند که مجلس در رسیدگی به امورات و حل مشکلات مصمم است تا بتوانیم صدای مردم در حل مشکلاتشان باشیم.

کد خبر 5512197 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف صحن مجلس کالاهای اساسی ایران حسین امیرعبداللهیان جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی هندوستان سازمان انرژی اتمی دولت سیزدهم ونزوئلا امور خارجه حسین امیر عبداللهیان آژانس بین المللی انرژی اتمی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس