Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته برگزاری مراسم جایزه بازی جوانمردانه جهانی از کتایون اشرف نائب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی برای حضور در مراسم سالیانه خود دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کمیته بین‌المللی بازی جوانمردانه یک ارگان غیردولتی در خدمت ترویج روحیه ورزشکاری در رقابت‌‎های ورزشی در سطح جهان است. این کمیته سالیانه جوایزی به ورزشکارانی که بازی‌های جوانمردانه انجام می‌دهند اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم امسال این کمیته پس از چند سال تعویق به دلیل شیوع کرونا، ۲۷ تا ۲۹ خرداد در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

کتایون اشرف نائب‌رئیس فدراسیون قایقرانی یکی از دعوت‌شدگان به این مراسم است که در بخش ترویج بازی جوانمردانه کاندید دریافت جایزه است.

اشرف به دلیل فعالیت‌هایی که در زمینه توسعه ورزش قایقرانی زنان با پروژه توسعه و گسترش ورزش زنان در سال ۲۰۱۷، نخبه‌گزینی و آموزش نوجوانان و مربیان قایقرانی که منتهی به کسب دو سهمیه المپیک نوجوانان ۲۰۱۸، برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان در رودخانه کرج و داوری در مسابقات قهرمانی جهان اسلالوم ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ کاندید دریافت این جایزه است.

پیش از این حسن تفتیان دونده ایرانی به دلیل رفتار جوانمردانه موفق به دریافت این جایزه شده است.

کتایون اشرف نیز قبل این به دلیل حمایت از ورزش زنان موفق به دریافت جایزه پاروی طلایی فدراسیون جهانی قایقرانی شده بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتایون اشرف بازی جوانمردانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی