Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرب در جلسه شورای زکات خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۵ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره در سطح استان جمع آوری شده است.

او گفت: از این مبلغ بیش از ۴۲ میلیارد ریال فطریه و بیش از ۱۳ میلیارد ریال کفاره بوده که بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

عرب گفت: هم اکنون ۳۲۲ شورای زکات روستایی در سطح استان فعال است و ۶۳۵ عامل افتخاری و ۳۱۱ مبلّغ با این نهاد همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: پارسال ۹ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان زکات و فطریه در استان جمع آوری شده که از این مبلغ ۵ میلیارد و ۷۴ میلیون تومان نقدی و ۴ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان به صورت غیرنقدی بوده است.

او گفت: پارسال با زکات جمع آوری شده زمینه اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، هزینه‌های درمانی ۸۸۷ بیمار، ۲۴ هزینه‌ تحصیلی، ۴۸۹ کمک هزینه مسکن، ۳۹ هزار و ۲۶۵ بسته معیشتی، ۷ طرح مسجد، ۹ طرح حسینیه، ۷ طرح آشپزخانه هیأت مذهبی در سطح استان فراهم شده است.

حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه جلسه گفت: از رسالت‌های مهم نظام الهی این است که زمینه ارتباط بندگان با خدا را فراهم کند.

او گفت: آمدن زکات در کنار نماز بیانگر این است که رابطه با خداوند متعال از طریق نماز و رابطه با مخلوق از راه ادای زکات برقرار می‌شود.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: باید تمامی دستگاه‌های مرتبط زمینه‌ای را فراهم کنند تا مؤدیان زکات نسبت به پرداخت زکات اموال خود اهتمام داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زکات فطریه جمع آوری زکات میلیارد ریال خراسان جنوبی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این میزان یک میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان بیرجند ذخیره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد