Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این روش شما می‌توانید در میان محصولات متفاوتی که در بازار وجود دارد محصول خود را به شیوه‌ای هوشمندانه‌تر به خریداران معرفی کنید. توزیع محصول یکی از مهم‌ترین گام‌های فروش است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. اکثر کسب و کارها ارزان‌ترین روش را برای توزیع کالا و خدمات خود در نظر می‌گیرند و تمرکز کمتری بر روی این موضوع می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش مویرگی یکی از روش‌های توزیع و پخش کالا است و هدف آن رسیدن به حداکثر فروش است. پخش مویرگی بیانگر پراکندگی بالای محصول در بازار است و این پراکندگی شامل حمل و نقل، بسته بندی و تحویل کالا است. از این طریق محصول شما در سراسر بازار به خوبی گسترش می‌یابد و در دسترس بسیاری از مردم قرار می‌گیرد. از آنجایی که امروزه خرید و فروش کالا بیشتر به صورت آنلاین و غیر حضوری صورت می‌گیرند، نرم افزار پخش مویرگی برای توزیع مویرگی کالا به عرصه آمده است. این نرم افزارها بر تمامی روند توزیع و پخش کالا مؤثر است و در حال حاضر توسط بسیاری از کسب و کارها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های نرم افزار پخش مویرگی

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های نرم افزار پخش مویرگی، افزایش سرعت در روند پخش و توزیع کالاهای در دسترس است. با استفاده از این نرم افزار، خرید و فروش محصولات به آسانی و با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد. از این طریق معرفی محصول و شرکت تولید کننده در کنار بازاریابی محصول به بهترین نحوه صورت می‌گیرد و افراد انرژی کمتری برای معرفی محصول صرف خواهند کرد. با داشتن یک نرم افزار پخش مویرگی با کیفیت و کارآمد، می‌توانید بر تمامی مراحل فروش نظارت داشته باشید.

با نصب این نرم افزار برای فروش محصولات، امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته وجود خواهد داشت و برقراری ارتباط مشتریان با فروشندگان بسیار راحت‌تر خواهد بود. نرم‌افزارهای پخش مویرگی امکان کنترل بیشتری بر روند توزیع کالا را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود کارفرماها مدیریت دقیق‌تری بر بازاریاب‌ها و کارمندان خود داشته باشند. از طرفی امکان موفقیت در برابر رقبا افزایش می‌یابد و سبب توسعه و گسترش شرکت در بازار می‌گردد.

نرم افزار سپیدار یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای موجود در بازار است. با خرید نرم افزار سپیدار می‌توانید تمامی موارد ذکر شده را در اختیار داشته باشید و کسب و کار و فروش کالای خود را ارتقا ببخشید. کارایی نرم افزارها با توجه به رضایت مشتریان شناسایی می‌گردد. استفاده از یک نرم افزار زمانی اثر بخش است که، فروش و توزیع محصولات را افزایش دهند و میزان سودآوری کسب و کار شما بهبود پیدا کند. یک نرم افزار مناسب و کاربردی نرم‌افزاری است که تمامی کارکنان و عوامل بتوانند از آن استفاده کنند و کار کردن با آن چندان دشوار و سخت نباشد. نصب و آماده سازی نرم افزار پخش مویرگی سپیدار بسیار سریع و آسان است؛ بنابراین کار کردن با آن وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت.

قابلیت‌های نرم افزار پخش مویرگی

قابلیت اصلی نرم افزار پخش مویرگی مدیریت امور مالی و حسابداری کسب و کار شما است. این نرم افزار به عنوان یک دفتر خدمات مالی گزارش‌های متفاوت از جمله، میزان سودهی ماهانه، پرداخت حقوق و پاداش کارکنان و مدیریت سایر امور مالی را به ثبت می رساند. بر حسب نوع فعالیت شما خدمات و قابلیت‌های متفاوتی توسط نرم افزار توزیع مویرگی ارائه می‌شود. قابلیت دیگری که این نرم افزار دارد این است که بر روی تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید نصب می‌گردد.

با نصب آن بر روی تلفن همراه، بازاریاب‌ها می‌توانند به راحتی از این نرم افزار کاربردی استفاده نمایند. برای نظم دهی به فروش محصولات، نرم افزار مویرگی گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. چرا که امکان سفارش کالا از طریق نرم افزار وجود دارد و در نتیجه مرجوعی و سایر خدمات مربوط به خرید کالا از این طریق به آسانی انجام می‌گیرد. بخش‌های مختلف نرم افزار پخش مویرگی شامل:

توزیع و پخش مویرگی کالا مدیریت مالی و بررسی حساب‌ها نظارت بر شرایط انبار و اطلاع از موجودی انواع کالاها کنترل کارمندان و اطلاع از پیشرفت آن‌ها کلام آخر

مهم ترین و اصلی ترین دغدغه شرکت های پخش کالا، توزیع کالاهای تولیدی  است. با طراحی نرم افزار های پخش مویرگی این فرآیند برای بسیاری از شرکت های پخش آسان تر شده است و با توجه به استقبال بسیار زیاد این شرکت ها، امروزه نرم افزار های ایرانی متفاوتی ساخته شده است که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. نرم‌افزاری خوب و قابل‌اطمینان است که تمامی نیازهای اساسی کسب‌وکار شمارا برآورده سازد و از قابلیت‌های گوناگونی برخوردار باشد.

نامی حساب ناربن: مشاوره خرید نرم افزار سپیدار و ارائه دهنده خدمات مالی

شرکت نامی حساب ناربن یک دفتر خدمات مالی است که توانسته است با داشتن متخصصین حوزه مالی به مشتریان خدمات مناسبی ارائه دهد. نامی حساب ناربن یکی از بهترین نمایندگی‌های سپیدار در تهران است که وظیفه فروش و استقرار این نرم افزار را بر عهده دارد. کارشناسان ناربن در کنار شما هستند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای مجموعه خود داشته باشید. نرم افزار سپیدار علاوه بر صنایع حوزه پخش بسته‌های ویژه صنایع دیگر از جمله بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری را نیز دارد. مدیریت مالی کسب و کار با سپیدار و با مشاوره ناربن به سادگی انجام می‌گیرد. برای اطلاع از نحوه خریداری و نصب این نرم‌افزار می‌توانید با مشاوران و کارشناسان فروش نامی حساب ناربن به شماره ۰۲۱۷۸۱۴۸۰۰۰ تماس حاصل کنید تا در سریع‌ترین زمان پاسخگوی شما باشند. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت ناربن به آدرس www.narban.com مراجعه نمایید.

کد خبر 682755 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی بازاریابی نرم‌ افزار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی بازاریابی نرم افزار نرم افزار پخش مویرگی نرم افزار سپیدار نرم افزار توزیع کالا کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی هفته سی و چهارم سری A در دیداری حساس به مصاف ناپولی‌ رفت و به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

رم در این بازی بعد از گل پائولو دیبالا با دو گل عقب افتاده بود که با گل دقیقه 88 تامی آبراهام به تساوی رسید و از شکست در خانه حریف جلوگیری کرد.

دانیله ده‌روسی در پایان بازی با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت: "نباید نتیجه را دست کم بگیریم، اما این نتیجه دلخواه ما نبود. ناپولی‌ بسیار قوی است، ما می‌توانستیم کمی بهتر باشیم اما باید هنگام مالکیت توپ تمرکز بیشتری از خود نشان می‌دادیم. آن‌ها همیشه در جریان بازی خطرناک بودند، ما خیلی وقت‌ها توپ را از دست دادیم. آن‌ها شوت‌های زیادی زدند و بازی خوبی ارائه کردند. حالا باید خوب ریکاوری کنیم چون بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم."

لئاندرو پاردس خسته بود؟

ما هافبک وسط‌‌های زیادی نداریم، باید بهتر از این کار کنیم. بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم، اما هنوز بازی‌های سخت زیادی پیش‌رو داریم. اگر الان به خستگی فکر کنیم، تاثیر بدی روی تیم خواهد داشت.

عملکرد ایوان اندیکا چطور بود؟

او در تمام بازی یک مهاجم 150 میلیونی را دنبال می‌کرد و همراه او به همه‌جا می‌رفت. ما به همه نیاز داریم: برای گل تامی خوشحالم چون او از دوران سختی بازگشته است. ما دو بازیکن هم داریم که مصدوم بودند و کنار ما نیستند. ما امیدواریم که کریس اسمالینگ و روملو لوکاکو را برای بازی پنج‌شنبه داشته باشیم. فکر می‌کنیم آن‌ها می‌توانند در این بازی حضور داشته باشند.

عملکرد جانلوکا مانچینی؟

فکر می‌کنم در نهایت ما مانند ناپولی توپ را حفظ کردیم، همه چیز بستگی به این دارد که با توپ چه کار می‌کنیم. مالکیت توپ کمی برای من جالب است، گاهی اوقات می‌توان از آن برای خنثی کردن ویژگی‌های حریف استفاده کرد. او مثل بقیه بازی کرد، ما بهترین نسخه از خودمان نبودیم اما او روی عملکرد جمعی تاثیری نداشت. بازی کردن هر 3 روز یک بار آسان نیست، او همیشه حتی در شرایطی که ایده‌آل هم نیست، بازی می‌کند."

رناتو سانچز چطور بود؟

او به این دلیل وارد زمین شد که از ویژگی‌های فنی و دریبلینگ برخوردار است. او در پنالتی بدشانس بود، اما به نظرم خوب وارد زمین شد و می‌تواند به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا