Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازرسی های انجام شده با تعدادی از متخلفان به خصوص در حوزه نانوایی ها برخورد قانونی شد که منجر به پنج میلیارد تومان جریمه نقدی برای آن ها شد.

وی با بیان اینکه یک پنجم متخلفان اصناف البرز  را نانوایی ها تشکیل می دهند، اظهار داشت: بیش از ۴۵ درصد تخلفات مربوط به گرانفروشی، ۱۲ درصد کم فروشی در نان، ۱۰ درصد تقلب، ۱۳ درصد عدم صدور صورتحساب، ۱۲ درصد عدم درج قیمت، چهار درصد عدم رعایت موارد بهداشتی و یک درصد دیگر تخلفات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در جهاد کشاورزی ۱۰ گروه بازرسی فعال هستند که وظیفه بازرسی و رصد حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد تولیدی و توزیعی را دارد که ظرفیت بازرسی جهاد کشاورزی پاسخگوی رصد این تعداد واحد نیست و جهاد کشاورزی فقط باید واحدهای توزیع کننده عمده و بزرگ را رصد کند.

یوسفی با بیان اینکه کار بازرسی انحصاری جهاد کشاورزی نیست و یک کار مشترک می باشد، افزود: در بازرسی ها بایستی پلیس امنیت اقتصادی، بسیج اصناف، اتاق اصناف و صمت با جهاد کشاورزی همکاری داشته باشند که در این بین کار رصد و پایش واحدهای خرد و کوچک بر عهده اتاق اصناف است که متاسفانه هیچگونه همکاری لازم را ندارند.

وی در خصوص تامین کالاهای اساسی اظهار داشت: روزانه ۵۰  تا ۶۰ تن روغن وارد بازار مصرف می شود که نیاز بازار را تامین می کند.

وی در خصوص نرخ فروش نان نیز گفت: نرخ نان از سال گذشته تاکنون تغییری نداشته که یک اجحاف برای نانوایان است زیرا دستمزد کارگر و سوخت گران شده ولی نانوایی ها بایستی با همان قیمت سال گذشته فروش داشته باشند که با برنامه ریزی های انجام شده قرار شده تا تمهیداتی برای این موضوع اندیشیده شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی روغن خوراکی کالای قاچاق احتکار استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی روغن خوراکی وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی روغن خوراکی کالای قاچاق احتکار استان البرز جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد