Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@03:10:45 GMT

حکم ۱۰ سال زندان در انتظار خواننده معروف

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۱۷۶۳

حکم ۱۰ سال زندان در انتظار خواننده معروف

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، کریس وو فوق ستاره چینی-کانادایی به جرم تجاوز به عنف محکوم می شود. او با خطر احتمال زندانی شدن بین ۳ تا ۱۰ سال روبرو است.

وو در آگوست سال گذشته پس از آنکه دو میشو اینفلئونسر ۱۸ ساله صنعت مد او را به متهم به تجاوز کرد، دستگیر و به طور رسمی متهم اعلام شد.

این دختر از رسانه های اجتماعی برای متهم کردن خواننده و بازیگر سرشناس استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو میشو گفته بود در ۱۷ سالگی و زمانی که مست بوده است، کریس وو به او تجاوز کرده است. این دختر بعدا کریس وو را متهم کرد که همین کار را با سایر دختران جوان از جمله دو دختر خردسال انجام داده است.

وو در آن زمان اتهامات را تکذیب کرد و پلیس در ابتدا از کنار این موضوع گذشت با این حال دو هفته بعد از آن، رسانه های چینی به طور رسمی خبر  دستگیری وو را تایید کردند.

با وجود اینکه جزییات دادگاه غیرعلنی وو هنوز اعلام نشده است با این حال میزان محکومیت ها در دادگاه های چین ۹۹٫۹ درصد است و به این ترتیب درباره نتیجه دادگاه نمی توان چندان شک کرد.

در چین، جرم تجاوز به طور معمول حکمی بین ۳ تا ۱۰ سال زندان دارد. در موارد خاص و همراه با رسوایی این حکم می تواند به حبس ابد یا حتی مجازات اعدام منجر شود.

طبق گزارش های رسیده، دادگاه حتی می تواند حکم تبعید کریس وو را نیز صادر کند.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو حبس زندان خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران

علی محمد لطفی مسئول واحد حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از شناسایی ۵۶۲۷ مورد تخلف در حریم راه‌های این استان توسط گشت صیانت از حریم در فروردین ماه امسال خبر داد.

او افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران به صورت مستمر توسط گشت‌های راهداری شناسایی می‌شوند که در فروردین ماه سال جاری، ۱۰۵ مورد برخورد با دستفروشان حاشیه راه، ۳۷۰ مورد جمع آوری تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز، ۱۴ مورد انسداد راه دسترسی غیرمجاز و ۵۸ مورد برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز صورت پذیرفت.

لطفی گفت: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهائی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

او با بیان این که درصورت عدم برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، افزود: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم استانی و ملی بوده که می‌بایست تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

مسئول حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و گفت: مردم فهیم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار عشق زندگی‌اش!
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد