Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:30:35 GMT

استقلال وضعیت سجاد آشوری را جویا شد!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۱۹۸۴

استقلال وضعیت سجاد آشوری را جویا شد!

باشگاه استقلال در فکر جذب سجاد عاشوری وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سجاد آشوری وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، در نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر بیست‌ویکم نمایش‌های خوبی در زمین برای گاندوهای اصفهانی ارائه داد.

قرارداد آشوری با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نیم‌فصل بود و با اتمام لیگ، قرارداد وی با گاندوها به پایان رسید و هم‌اکنون بازیکن آزاد به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اطلاعات موثق خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال دقایقی قبل در تماس با آشوری وضعیت او را جویا شد تا وینگر ۲۹ ساله را برای فصل آینده به‌خدمت بگیرد.

قرار است آشوری روز سه‌شنبه این هفته جلسه‌ای با مدیران تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برگزار کند تا در خصوص ادامه همکاری و تمدید قرارداد با سبزپوشان اصفهانی مذاکره‌ای داشته باشد.

البته آشوری تمایل دارد قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید کند و در اصفهان بماند؛ اما همه‌چیز به جلسه روز سه‌شنبه بستگی دارد و باید دید توافقی بین طرفین حاصل خواهد شد یا آشوری یکی دیگر از بازیکنانی خواهد بود که پس از احیا در ذوب‌آهن به استقلال می‌پیوندد.

کد خبر 581317

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال استقلال سجاد آشوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳