Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان حج و زیارت گفت: در مجموع ۲۹۸ کاروان از ۱۷ ایستگاه پروازی عازم سرزمین وحی می شوند .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه در حاشیه مراسم بدرقه نخستین کاروان حج تمتع ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران برنامه پرواز زائران در یک بازه زمانی 22 روزه تا روز سیزدهم تیر ماه ادامه می یابد و بخشی از پروازها به فرودگاه مدینه و بخش دیگر پروازها به فرودگاه جده است که در اصل برخی از زائران مدینه قبل و برخی دیگر مدینه بعد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز یک هزار و ۳۰۰ نفر از زایران کشورمان از فرودگاه های حضرت امام (ره) تهران، کرمان و تبریز عازم مدینه منوره می شوند و از روز ۲۴ خرداد ماه نیز بخشی از پروازها به فرودگاه جده نیز انجام می گیرد.

رییس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه ظرفیت کاروان ها متفاوت است گفت: در مجموع ۲۹۸ کاروان از ۱۷ ایستگاه پروازی عازم سرزمین وحی می شوند .

حسینی با بیان اینکه متوسط حضور ایران ۲۸ روز است ، گفت: آخرین پرواز زائران ۷ مرداد ماه مصادف با آخرین روز ماه ذی الحجه است و تمهیداتی اندیشیده شده تا در ایام محرم هیچ زایری در عربستان نباشد.

رییس سازمان حج وزیارت در پایان تاکید کرد: تمام اهتمام خود را برای حجی عزتمندانه، همراه با عزت، کرامت، امنیت و سلامت مدنظر قرار داده ایم و دست اندرکاران و خادمین ضیوف الرحمان در حج و زیارت برای رفع دغدغه زائران شریف در تلاش خواهند بود تا همه امکانات لازم را فراهم آورند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حج تمتع حج و زیارت مدینه مکه رییس سازمان حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید

الحوثی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید؛ چه به لحاظ تعداد، تنوع و کیفیت.

سخنان الحوثی ساعاتی پس از انتشار لحظه حمله پهپادی نیرو‌های مسلح یمن به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) صورت می‌گیرد.

 این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد دیروز سه شنبه هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین‌های اشغالی و با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره