Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی قاسمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مانور در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی پس از آغاز اجرای طرح اقتصادی دولت با حضور کلیه دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، قرارگاه شهید امانی بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان در دو نوبت صبح و عصر در مناطق مختلف پیشوا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در راستای اجرای این طرح، شهرستان پیشوا به ۶ منطقه شامل منطقه یک بخش مرکزی، منطقه ۲ شامل بخش جلیل‌آباد، منطقه ۳ شامل خیابان امام(ره) از ابتدای میدان چمران به سمت چهارراه حرم، خیابان فلسطین، پاچنار و سناردک، منطقه ۴  شامل خیابان ۱۵ خرداد تا میدان شهید اردستانی، خیابان قیام تا میدان تره‌بار، شهرک شهید اردستانی، باغ ناصر عطایی و ۲۰ متری بهار، منطقه ۵ شامل میدان شهید چمران تا میدان شهدای کهنک، کهنک، خیابان توحید، خیابان آزادگان، شهرک معلم، ده دستگاه، قلعه‌نو هاشم‌آباد و منطقه ۶ شامل شهرک نقش جهان فاز ۱ و ۲، شهرک گلها، شهرک ۱۵ خرداد، شهرک آژینه، طاق بستان و خیابان شهید منتظری تقسیم شده است.
دبیرکمیته اقدام مشترک تنظیم بازارفرمانداری شهرستان پیشوا اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی هفتگی، مسئولیت هر از یک از مناطق پیشوا، به یکی از دستگاه‌های نظارتی سپرده شده و به صورت مستمر در دو نوبت صبح و عصر، بر فعالیت واحدهای صنفی مستقر در این مناطق نظارت جدی و قانونی می‌شود.
قاسمی گفت: در این طرح، نانوایی‌ها، واحدهای عرضه مرغ و گوشت، تالارهای و رستوران‌ها، خواروبارفروشی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی، لوازم یدکی و صنعتگران، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انبارها و بنکداران، بذرفروشی‌ها، سم‌فروشی‌ها، فروشندگان نهاده‌های دامی و فروشگاه‌های دام و طیور مورد بازرسی قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت قرارگاه شهید امانی در شهرستان پیشوا گفت: از آغاز اجرای طرح اقتصادی دولت در هدفمندی یارانه‌ها و مردمی کردن اختصاص ارز ترجیجی، بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی پیشوا انجام شد که این بازرسی‌ها به پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف منجر شد.
فرمانده بسیج اصناف شهرستان پیشوا از کشف ۲۵۰ کیسه آرد خارج از شبکه، ۲۰۰ حلب روغن، ۵ تن برنج، ۲ هزار کارتن چای و یکهزار قوطی رب تاریخ مصرف گذشته به عنوان بخشی از دستاورد بازرسی بسیجیان شرکت کننده در طرح نظارتی شهید امانی یاد کرد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها پیشوا اتاق اصناف ایران هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیشوا اتاق اصناف ایران هدفمندی یارانه پیشوا اتاق اصناف ایران هدفمندی یارانه شهرستان پیشوا اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید در دیمزارها می‌تواند به امنیت غذایی کشور کمک ‌کند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امر تغذیه گیاهان و عضو هیات علمی موسسه تحقیقات خاک و آب کشور گفت: اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها می‌تواند ما را در بحث تولید غلات به خوکفایی برساند، با توسعه این طرح می‌توان امیدوار بود که قسمت مهمی از غلات در آینده در دیمزارها تولید شوند کما اینکه جهش تولید در دیمزارها می تواند به امنیت غذایی کشور کمک کند.

احمد اخیانی هشتم اردیبهشت‌ماه در «همایش جهش تولید در دیمزارها و گرامیداشت روز جهانی گندم و نان» در روستای امام قیس بروجن اظهار کرد: سال گذشته جشنواره جهش در دیمزارها در کشور و با هدف پر کردن بخشی از خلا موجود در تولید محصول گندم در دیمزارها برگزار شد، البته باید پتانسیل عملکرد گندم در دیمزارهای کشور حدود ۲.۵ تن در هکتار باشد اما میانگین عملکرد کشور در چند سال اخیر کمتر از یک تن بوده است.

وی افزود: به دلیل خلا عملکرد بسیار بالا و در راستای استفاده از آب سبز و تولید پایدار در دیمزارها این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام برگزار و موفقیت‌های بسیار خوب و کم نظیری را ایجاد کرد، به طوری که سال گذشته با اجرای این طرح در سطح نزدیک به چهار میلیون هکتار، شاهد افزایش حدودا ۴۰ درصدی تولید در مجموع محصولات مختلف همچون غلات، حبوبات و علوفه وحتی موجب توسعه گیاهان دارویی بودیم، البته این امر پایداری تولید در دیمزارها را به شدت تقویت کرد و کیفیت گندم تولیدی سال گذشته به نسبت سنوات ماقبل افزایش یافت.

اخیانی گفت: این طرح در اکثر دیمزارهای کشور در حال انجام و سال آینده سال پایانی فاز اول آن است، که نزردیک به ۲۵۰ هزار بهره‌بردار در این طرح مشارکت می‌کنند، طرحی که در ۵۰ سال اخیر بی نظیر بوده و در امر مشارکت و همکاری در بعد همگانی و مباحث فنی منحصر بفرد است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: پروژه‌های متعدد در راستای توسعه مکانیزاسیون، مباحث فنی و ... در این طرح در حال انجام است که قطعا با توجه به مشارکت و استقبال خوب بهره‌برداران ادامه می‌یابد و می‌تواند در بسیاری موارد مخصوصا تولید غلات ما را به خوکفایی برساند، البته تقریبا ۲۰ درصد از غلات از دیمزارها تولید می‌شده که با توسعه این طرح می‌توان امیدوار بود که قسمت مهمی از غلات در آینده در دیمزارها تولید شود و پایداری عملکرد بیشتری را نسبت به اراضی آبی که به شدت در حال تنش بوده داشته باشد، کما اینکه جهش تولید در دیمزارها می تواند به امنیت غذایی کشور کمک کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • جهش تولید در دیمزارها می‌تواند به امنیت غذایی کشور کمک ‌کند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد