Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در اردبیل، میردولت موسوی با اعلام این خبر افزود: موفقیت ها و افتخارات ۳۶ ساله انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با پشتیبانی ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران و حمایت معنوی و تجهیزاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بیش از همه همت خود فیلمسازان رقم خورده است.

وی گفت: شورای حرفه ای تولید در انجمن استان آغاز بکار کرده و از سال ۱۳۹۸ پورتال تولید انجمن سینمای جوانان ایران بصورت رسمی فعال شده و فیلمسازان انجمن و هم چنین فیلمسازان مستقل می توانند در هر منطقه از ایران، فیلمنامه های خود را به ثبت رسانده و درخواست حمایت تولید نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار کرد: فیلمنامه‌های ثبت شده هر منطقه توسط شورای عالی تولید دفاتر انجمن سینمای جوانان همان منطقه بررسی شده و در صورت تصویب، قرارداد تولید فیلم با کارگردان مربوطه منعقد می شود و فیلمسازان می توانند بدون مراجعه به پایتخت و رفت و آمد های متعدد به دفاتر، آثار خود را تولید نمایند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در خصوص آموزش در این دفتر با اشاره به اهمیت مشاغل سینمایی و نیاز بدنه سینما و تلویزیون به افراد متخصص در تمام رشته های سینمایی ، از برگزاری دوره منشی صحنه برای اولین بار در انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر اردبیل در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

 وی افزود: به زودی علاوه بر دوره های جاری فیلمسازی ، فیلمنامه نویسی، فیلمبرداری، عکاسی و تدوین، دوره های برنامه ریزی و مدیریت تولید، عکاسی دیجیتال و فتوشاپ، عکاسی پرتره، صدا در سینما، افتر افکت و جلوه های بصری، عکاسی مستند اجتماعی، فیلمنامه نویسی اقتباسی، دوره های تکمیلی فیلمنامه نویسی، فیلمبرداری و تدوین را نیز در برنامه آموزشی خواهیم داشت.

میردولت موسوی در ادامه از برگزاری آنلاین رشته های فیلمنامه نویسی ( فیلمنامه کوتاه ) و  فیلمنامه نویسی تکمیلی ( فیلمنامه سینمایی و سریال )  در دفتر اردبیل خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر علاقمندان شهر و استان اردبیل ، علاقمندان این رشته از سراسر کشور و حتی ایرانیان مقیم کشورهای دیگر می توانند در این دوره ها شرکت نموده و بعد از فارغ التحصیلی مدرک آموزشی معتبر از انجمن سینمای جوانان ایران دریافت نمایند.

نهمین هفته فیلم و عکس و هشتمین جشنواره استانی فیلم مهر اردبیل از ۲۳ الی ۲۶ خرداد با محوریت آسیب‌های اجتماعی و در ۲ بخش فیلم و عکس در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار میشود.

برچسب‌ها استان اردبیل سریال انجمن سینمای جوانان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل سریال انجمن سینمای جوانان ایران استان اردبیل سریال انجمن سینمای جوانان ایران انجمن سینمای جوانان ایران فیلمنامه نویسی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود

رییس هیات مدیره خانه تئاتر درباره برگزاری برنامه‌های اردیبهشت تئاتر که هر سال به انگیزه بزرگداشت روز جهانی تئاتر و از سوی انجمن‌های مختلف خانه تئاتر برپا می‌شد، توضیحاتی ارایه کرد.

ایرج راد به ایسنا گفت: هر سال از دی و بهمن سال قبل برای برنامه‌های هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر برنامه‌ریزی می‌کردیم و دبیر و رییس جشن را مشخص می‌کردیم و در پی آن، برنامه انجمن‌های گوناگون به مناسبت این هفته مشخص می‌شد اما زمستان سال گذشته این اتفاق رخ نداد.

وی اضافه کرد: بعد از همه‌گیری کرونا، دیگر برنامه‌ریزی برای هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر صورت نگرفت و امسال هم برنامه خاصی تدارک دیده نشده که دلایل گوناگونی دارد از جمله مشکلات مالی و مسائل دیگر.

او در عین حال اضافه کرد: با وجود این، برخی از انجمن‌ها به صورت خودجوش، برنامه‌هایی تدارک دیده‌اند و خودشان پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند مانند برنامه کانون کارگردانان که برای بزرگداشت آقای زنجان‌پور برگزار می‌شود. در هر حال ما ممانعتی برای برگزاری برنامه‌های مستقل انجمن‌ها نداریم ولی در هیات مدیره مرکزی، برنامه‌ریزی کلی برای اردیبهشت تئاتر در نظر گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، تا پیش از همه‌گیری کرونا، هر سال برنامه بزرگداشت روز جهانی تئاتر به کوشش انجمن‌های زیر مجموعه خانه تئاتر برگزار می‌شد اما چند سالی است که این برنامه‌ها ‌به دلیل مشکلات اقتصادی و وضعیت اجتماعی، برگزار نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان