Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر پازوکی می گوید: تراکنش‌های بانکی را مبنای محاسبه مالیات قرار دادند. درصد سود فروشندگان با آنچه که مورد حساب قرار گرفته متفاوت است؛ الان با ضریب ۵.۸ درصد محاسبه کرده‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: اگر یکی از فعالان صنف ما ۵ میلیارد تومان در سال تراکنش داشته باشد سودش در نهایت همان ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصدی است که مالیات اعلام کرده در حالی که این رقم هم نیست و با یکی دو درصد محصولات را می‌فروشیم. یعنی ۲۵۰ میلیون تومان در سال و ۲۰ میلیون تومان در ماه باید مالیات بدهیم. این رقم ۵ میلیارد رقم قابل قبولی برای صنف لوازم خانگی نیست و باید بین صنف‌ها تفکیک درستی وجود داشته باشد.

او می‌گوید: آیا قاچاقچی تراکنش بانکی ندارد؟ چرا تراکنش بانکی قاچاقچی را رصد نمی‌کنند. ضریب را ۱۸.۵ درصد حساب می‌کنند یعنی یک ساید ۳۰ میلیون تومانی ۶ میلیون تومانش سود است؛ یعنی تراکنش ما بیش از ۱۰ میلیارد یا ۱۵ میلیارد می‌شود. کسانی که جنس قاچاق داشتند هم دلشوره برخورد را داشتند در حالی که برنامه دولت برخورد با مافیای قاچاق است نه فروشنده.

طبق گفته رئیس سازمان مالیاتی، برای عملکرد سال ۱۴۰۰، مالیات یک میلیون و ۱۰۰ هزار مؤدی اصناف صفر، مالیات ۸۰ درصد از مؤدیان حداکثر ۵ میلیون تومان، مالیات ۴۰۰ هزار مؤدی بین ۵ تا ۲۰ میلیون و مالیات ۱۰۰ هزار مؤدی بیش از ۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم خانگی مالیات میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه