Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی پور، استاندار مازندران، گفت: خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار و موثر دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیشقدم بوده اند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور در جلسه هم اندیشی مجمع خیرین مدرسه ساز استان که در استانداری مازندران برگزار شد، خیرین را انسان های اثرگذار و تعیین کننده در توسعه بخش های مختلف دانست و افزود: لبخند دانش آموزان در مناطق محروم که با کمک خیرین بر لبان آنان نقش می بندد، زیباترین شکل قدردانی از جامعه خیرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیک اندیشی خیران را باید قدر دانست، افزود: امیدواریم کارهای انسان دوستانه خیرین ارتقاء یابد تا شاهد تحولات بزرگ تر در حوزه های مدرسه سازی و دیگر عرصه ها باشیم.

استاندار مازندران، گفت: خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار و موثر دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیشقدم بوده اند.

حسینی پور، گفت: اگر بنا باشد در توسعه استان گامی برداریم، بهره مندی از ظرفیت خیرین در اولویت است و بهترین پروژه های استان باید در اختیار خیران قرار گیرد.

استاندار مازندران نقش خیرین را در گفتمان سازی ایثار و از خودگذشتگی مهم دانست و افزود: خیرین بدون توجه به برخی موانع موجود همواره در راه اعتلای جامعه تلاش می کنند اما ما این وعده را می دهیم موانع موجود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بنا باشد در توسعه استان گامی برداریم، بهره مندی از ظرفیت خیرین در اولویت است و بهترین پروژه های استان باید در اختیار خیرین قرار گیرد، با توجه به اینکه اهلیت خیرین با توجه به اقدامات اثرگذار در حوزه های مختلف ثابت شده است.

حسینی پورگفت: امروز نیاز ما تنها ابنیه نیست بلکه نیازمندی ها فراتر شده است، در همین دوسال اخیر که به دلیل شیوع کرونا آموزش به سمت فضای مجازی رفت، تامین امکانات اصلی نظیرتبلت با کمک خیرین میسر شد، این موضوع نشان می دهد که نیازهای جامعه بنا به شرایط مختلف تغییر کرده است؛ بنابراین جا به جایی نیازها باید برای خیرین تبیین شود.

وی به بازسازی مدارس در استان اشاره کرد و خواستار ورود خیرین به این حوزه شد و ادامه داد: تقویت دستگاه تعلیم و تربیت، راه دستیابی به توسعه پایدار، عمران و آبادانی است و خیرین مدرسه ساز با این عمل خیرخواهانه خود در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان گام بر می دارند

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران خیرین مدرسه ساز استاندار مازندران استاندار مازندران خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است