Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه روز یکشنبه در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، اظهار داشت: ۱۱۴ مدرسه با پیشرفت های کاری مختلف در سراسر استان در دست اجراست.

وی افزود:برای تکمیل و بهره برداری از این مدارس به اعتبار بالایی نیاز است که تکمیل و استفاده از برخی این فضاها در مهرماه ۱۴۰۱ مستلزم همراهی و مساعدت خیرین مدرسه ساز کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت خواه ادامه داد: در حال حاضر ۶۵ درصد از جمعیت دانش آموزی استان در ۳۵ درصد فضاهای آموزشی شهری تحصیل می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: همین عامل موجب افزایش تراکم دانش‌آموزی در کلاسها و پایین آمدن کیفیت تحصیل آنها شده است.

وی با قدردانی از تلاش ها و مساعدت های مالی خیرین مدرسه ساز در رفع محرومیت، مقاوم سازی و نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از آنان خواست تا بیش از پیش برای تکمیل فضاهای آموزشی در  دست ساخت ،ایمن سازی،مقاوم سازی و نوسازی فضاهای فرسوده این استان را کمک کنند.

عزت خواه، خیرین مدرسه ساز را فرشتگان انفاق زمینی،آبادگران آخرت خویش و سازندگان دنیای دیگران دانست و ادامه داد: این قشر زحمت کش و نیکوکار با گذاشتن خشت خشت روی هم، فرهنگ انفاق و ساختن و آبادانی را نسل به نسل و سینه به سینه برای ساختن ایرانی آباد به نسل‌های آینده انتقال داده و خواهند داد.

جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و جعفر گوهرگانی از اعضا مجمع خیرین مدرسه ساز کشور هم در این نشست  قول مساعد دادند هر کدام هزار عدد صندلی به مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مدرسه سازی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مدرسه سازی کهگیلویه و بویراحمد خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکهزار و 700 کلاس درس در استان نیمه تمام است، گفت: برای رسیدن به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی، احداث پنج هزار کلاس درس در استان نیاز است.

علی مطهری، با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، یکهزار و ۳۴ کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه شده است، افزود: آذربایجان‌غربی جزو چهار استان اول نیازمند گسترش فضای فیزیکی است، لذا شتاب گرفتن مدرسه سازی امری ضروری است.

مطهری،با بیان اینکه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در مقایسه با سالهای گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته است، اضافه کرد: شعار محوری آموزش و پرورش، تحول است و لازمه تحول، تأمین نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی و محتواست اما از ارکان اساسی توسعه، پیشرفت و تحول در آموزش و پرورش، توسعه فضا و تجهیزات آموزشی است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم در این مراسم از تعهد خیرین برای ساخت ۷۷ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس در جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال خبرداد و گفت: برای ساخت این تعداد کلاس درس به یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آخوندیان افزود: در جشنواره خیرین سال ۱۴۰۱، ۸۹ مدرسه با ۴۴۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی هم در این مراسم گفت: سرانه فضای آموزشی در استان وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث و تکمیل مدارس استان هستیم.

یاسر رهبردین افزود: تکمیل مدارس نیمه تمام اولویت استان است و تاکنون اعتبارات خوبی برای تکمیل مدارس و احداث مدارس جدید تخصیص یافته است.

وی، در ادامه خواستار توجه ویژه به استان با تخصیص اعتبارات ملی، برای احداث و تکمیل مدارس نیمه تمام شد.

در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی،مدیرکل سابق قدردانی و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد