Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح در این کمسیون خبر داد.

وی افزود: در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیشنهاداتی از سوی اعضا بر اساس نظرات دستگاه‌های ذیربط در این جلسه مطرح و در نهایت نمایندگان با اصلاح قانون مذکور موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه بررسی این لایحه در کمیسیون به اتمام رسیده ، بنابراین طبق آییننامه داخلی مجلس‌ای لایحه برای طی مسیر قانونی و رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیات رییسه مجلس شد.

ابراهیم عزیزی عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این لایحه گفته بود که پس از اتفاقی که در شیراز و حمله به مأمور فرماندهی انتظامی رخ داد، کمیسیون به موضوع حمل و به‌کارگیری سلاح توسط نیروهای انتظامی ورود کرد و لایحه‌ای را که دولت در این باره به مجلس ارسال کرده بود در دستورکار قرار داد.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد:اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در چند نشست مشترک با حضور مسئولان ذی‌ربط این لایحه دولت را بررسی کردند و ابعاد مختلف موضوع را از هر لحاظ در نظر گرفتند تا یک لایحه جامع و پخته‌ای برای بررسی به جلسه علنی ارائه شود.

سال گذشته مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت، با اراذل و اوباش، درگیر شدند که در این درگیری سروان علی‌اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به‌شدت مجروح شد و بر اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست.

منبع: تسنیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو قانون به کارگیری سلاح کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • لایحه «امنیت شغلی» قانونی مضاعف و غیرکارشناسی