Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس الجزایری از پیروزی تیم ملی کشورش مقابل ایران نوشت...

یک کارشناس الجزایری بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران به بازیکن سابق الجزایر طعنه زد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال الجزایر شب گذشته در دیداری تدارکاتی در شهر دوحه موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ تیم ایران را شکست بدهد. الجزایر پیش از این در دیدارهای مقدماتی جام ملت‌های آفریقا برابر اوگاندا و تانزانیا پیروز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی بن شیخ» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال الجزایر بعد از دو برد این تیم برابر اوگاندا و تانزانیا گفته بود که پیروزی الجزایر به خاطر ضعیف بودن حریفانشان بوده است.

همین موضوع باعث شد تا «حفیظ دراجی» کارشناس و خبرنگار الجزایری بعد از پیروزی این تیم مقابل ایران، به علی بن شیخ کنایه بزند.

دراجی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «تیم دوم الجزایر ۲ - ایران صعود کرده به جام جهانی ۱. الجزایر مثل یک کشتی است که باد و امواج آن را تکان می‌دهند اما غرق نمی‌شود.»

وی سپس با طعنه نوشت: «برنده شدیم شاید به این دلیل که تیم ملی ایران خیلی ضعیف (با تاکید بر این صفت) است.»

 

اخبار داغ 

روزگاری که تیم های فوتبال مهدکودک داشتند | از پسر گوگوش تا محمدرضا گلزار! هیچ کس در استقلال به گرد پای قلعه نویی نمی رسد جورجو کیه لینی: خطای من روی ساکا به نماد یورو ۲۰۲۰ تبدیل شد ژرژ مندس خواهان جدایی آسنسیو از رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ببینید | الجزایری‌ها آسمان لندن را قرمز کردند