Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان متقاضی مهمانی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور تا پایان ۳۱ خرداد ماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی با توجه به مهلت تمدید شده، تا ۳۱ خرداد ماه می‌توانند از طریق وب گاه اینترنتی و تابلوهای اعلانات دانشگاه به دانشجویان نسبت به ثبت درخواست رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و مهمانی دانشجویان بر اساس داده های زمانی مشخص و با رعایت موضوعات مورد تاکید در بخشنامه ۲۶  آبان ۱۴۰۰ و شرایط مصوب، مطابق آیین نامه های آموزشی شورای عالی برنامه ریزی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول زمان بندی سامانه "انتقال و مهمانی" دانشجویان ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبدا و بارگذاری مدارک که از ۲۰ فروردین شروع شده است و برای چندمین بار مهلت ثبت نام تمدید شد.

همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه های مبدا و ویرایش توسط دانشجویان نیز از یکشنبه اول خرداد آغاز شد. در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان توسط دانشگاه مبدا تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد.

همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص درخواست دانشجویان متقاضی توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط آنها نیز از  ۱۸ تیر ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۰ تیر ادامه دارد.

در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان متقاضی برای انتقال و مهمانی توسط دانشگاه مقصد نیز مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

وزارت بهداشت تاکید کرد؛ در صورتی که این سامانه در برخی از دانشگاه ها فعال نباشد از پذیرش هر گونه مکاتبه و ارجاع دانشجویان به وزارت بهداشت در خصوص  انجام انتقال یا مهمانی  خارج از سامانه مذکور  خودداری خواهد شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تصمیم گیری در خصوص انتقال دانشجویان متقاضی مهمانی و یا انتقال  طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص  انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتقال و مهمانی دانشجویان سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی توسط دانشگاه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشن، ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان بین دانشجویان است.

حجت الاسلام طاهری واسطه گری در امر ازدواج را یکی از اولویت‌های اساسی نهاد‌های فرهنگی موجود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: خانه وصال در این دانشگاه برپا شده و با جمع آوری ملاک‌ها و معیار‌های هر یک از دانشجویانی که تمایل به ازدواج دارند، آن‌ها را برای ازدواج به یکدیگر معرفی می‌کنند.

وی بر اهمیت جایگاه مشاوره‌های پیش از ازدواج تاکید کرد و افزود: در خانه‌های وصال دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند با بهره مندی از این دوره‌ها آموزش و آگاهی لازم را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ازدواج در دوران دانشجویی را یکی از موفق‌ترین زمان‌های تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: بمنظور تسهیل ازدواج دانشجویان سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۶۰ واحد خوابگاه متاهلی دیگر انجام شده و امیدواریم با عملیاتی شدن ساخت این واحد‌ها تمام نیاز دانشگاه به خوابگاه‌های متاهلی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد