Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه، صنعت خودرو‌های الکتریکی به سرعت در حال رشد است و از آنجایی که کاربران جاده‌ای بیشتر از وسایل نقلیه الکتریکی (EV) استفاده می‌کنند، باید تعداد ایستگاه‌های شارژ EV نیز برای رفع نیاز کاربران افزایش یابد.

چین به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار خودرو‌های الکتریکی در جهان، می‌داند که برای دسترسی عموم مردم، این نوع خودرو‌ها باید مقرون به صرفه، در دسترس و راحت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت، این کشور ایستگاه‌های شارژ EV را به صورت عمومی ساخته تا مردم راحت‌تر وسیله نقلیه خود را شارژ کنند.

اتحادیه ارتقاء زیرساخت شارژ وسایل نقلیه الکتریکی چین که به اختصار EVCIPA نامیده می‌شود اعلام کرد که این کشور در ماه می‌ امسال، با موفقیت ۸۷ هزار ایستگاه شارژ برق عمومی جدید در سراسر کشور ساخته که در مقایسه با سال گذشته ۶۰.۵ درصد افزایش یافته است.

براساس گزارش‌ها، ۱ میلیون ۴۱۹ هزار ایستگاه شارژ عمومی EV در سراسر کشور چین وجود دارد که شامل ۶۱۳ هزار ایستگاه DC شارژ ، ۸۰۶ هزار ایستگاه شارژ AC و ۴۸۵ ایستگاه شارژ یکپارچه AC-DC است. کل مصرف برق شارژ EV در سراسر کشور حدود ۱.۵۶ میلیارد کیلووات ساعت در یک ماه بود که نسبت به ماه قبل ۱۴۰ میلیون کیلووات ساعت افزایش داشت، نسبت به سال قبل ۸۳.۱ درصد افزایش داشت و نسبت به ماه قبل افزایش داشت.

 زیرساخت عمومی شارژ EV در چین تنها در انحصار یک شرکت نیست. EVCIPA خاطرنشان می‌کند که ۱۵ شرکت برتر در این کشور ایستگاه‌های شارژ EV را برای عموم اداره می‌کنند. تمامی اپراتور ایستگاه شارژ ۹۲.۴ درصد از کل ایستگاه‌های شارژ عمومی برق خودرو‌های الکتریکی در سراسر کشور را به خود اختصاص داده اند و اپراتور‌های باقی مانده ۷.۶ درصد از کل این رقم را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید

نیروگاه انرژی خورشیدی در فضا ساخته می‌شود باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو برقی شارژ خودرو هزار ایستگاه شارژ ایستگاه های شارژ سراسر کشور شارژ EV

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا