Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@23:46:42 GMT

اهمیت لایو در رشد کسب و کارهای اینستاگرامی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۳۳۶۹

اهمیت لایو در رشد کسب و کارهای اینستاگرامی

از مهم ترین ابزارهای اینستاگرامی برای پیج های تجاری می توان به لایو اینستاگرام اشاره کرد. این قسمت درست مانند یک مشاور فروش برای برندهای کوچک و بزرگ عمل کرده و در برندینگ تجارت شما نقش پررنگی را ایفا می کند.در ادامه با ما همراه باشید تا از اهمیت این ابزار تاکتیکی در رشد تجارت های اینستاگرامی صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهم ترین ابزارهای اینستاگرامی برای پیج های تجاری می توان به لایو اینستاگرام اشاره کرد. این قسمت درست مانند یک مشاور فروش  برای برندهای کوچک و بزرگ عمل کرده و در برندینگ تجارت شما نقش پررنگی را ایفا می کند.در ادامه با ما همراه باشید تا از اهمیت این ابزار تاکتیکی در رشد تجارت های اینستاگرامی صحبت کنیم.

لایو اینستاگرام چیست؟ و نقش آن در کسب و کارها

اینستاگرام را می توان یک اپلیکیشن کامل در نظر گرفت که تمامی ویژگی های مثبت سایر برنامه های شبکه های اجتماعی را در برگرفته است. اینستاگرام برای  رضایت بیشتر کاربران تجاری خود، برای رفع خلا ارتباط مستقیم با کاربران، قسمتی جدید با نام لایو را به برنامه خود اضافه کرده است.

 

لایو اینستاگرام این امکان را برای برندها فراهم کرده است که بتوانند به طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و از نظرات و پیشنهادات آنها در جهت بهبود محصولات یا خدمات خود بهره ببرند.

از طرفی می توان از این ابزار برای  برگزاری نشست های آنلاین یا معرفی لاین جدید محصولات یا خدمات استفاده کرد. این کار سبب میشود تا اعتبار بیشتری در بین کاربران ایرانی فعال برای برند خود دست و پا کنید.

نشان دادن کارگاه، فروشگاه یا محل تولید محتوا در لایو ها  در کنار انتخاب موضوعات جذاب و بحث برانگیز می تواند حس امنیت خاطر را به مخاطب القا کرده و زمینه را برای ورود مخاطبان جدید به پیج ایجاد کند.

فروشگاه های فیزیکی به راحتی می توانند ارتباط خوبی با مشتری برقرار کرده و به دلیل مراجعه حضوری، مشتریان از سالم بودن اجناس و وجود محلی برای  مرجوع کالاهای ناقص خاطر جمع هستند؛ اما در کسب و کارهای اینترنتی، بازاریابی با کمی دشواری همراه است. شما باید بتوانید مشتری را به خرید از برند خود مجاب کرده و زمینه های اعتماد او به برند خود را فراهم کنید.

توجه به جزئیات یکی از این موارد ضروری محسوب می شود. لایو اینستاگرام می تواند به سرعت اعتماد کاربران به کسب و کار شما را افزایش داده و استراتژی های بازاریابی را بر روی  مشتریان پیاده کند؛ اما اگر به  اعداد مهم این ابزار یعنی تعداد بازدیدها توجه نداشته باشید، نه تنها اعتباری به پیج خود تزریق نمی کنید؛ بلکه همان تعداد کم را نیز از دست می دهید.

خرید بازدید لایو از وب سایت های معتبری مثل فالوکمپ می تواند این عدد مهم را تغییر داده و کاربران تیزبین و حساس را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

لایو اینستاگرام کیفیت ارتباط بین مشتری و فروشنده را بیشتر کرده و در لایو های معرفی محصول به راحتی می توان با کمک ترفندهای فروش، حس نیاز به آن را در کاربر زنده کرد.

اگر لایو های باکیفیت  و آموزنده ای را در پیج خود برگزار کنید، کاربران با به اشتراک گذاری لایوها، به طور غیر مستقیم بر روی افزایش  فالوور اینستاگرام شما تاثیر می گذارند.

به راحتی با آنالیز پیج های رقبا در حیطه کاری خود، می توانید موضوعات جذاب و چالشی را پیدا کرده و در لایو های خود از آنها استفاده کنید. این کار سبب می شود تا گروه بزرگی از مخاطبان شما در لایو ها حاضر شده و با تبادل نظر به پیشرفت برند شما در این فضا کمک کنند.

لایو های دونفره از جمله قابلیت های دیگر این ابزار هستند که می تواند به جذب فالوورهای بیشتر کمک کند. از طرفی، کاربران هدفمند که به موضوعات حوزه کاری شما علاقمند هستند، برای دیدن این لایو های باکیفیت شما را دنبال خواهند کرد.

ابزار لایو اینستاگرام را می توان رقیب کلاب هاوس دانست. با این تفاوت که در اینستاگرام میتوان لایو های آموزشی را برای  همیشه در پیج سیو کرد تا دسترس کاربران بوده و رضایت بالای همراهان پیج را در بر خواهد داشت.

از ابزارهای دیگر اینستاگرام می توان به igtv اشاره کرد؛ اما لایوها به دلیل پخش زنده و ارتباط در لحظه با مخاطب طرفداران بیشتری دارد و تاثیر گذاری بالاتری از لحاظ بازاریابی بر روی ذهن آنها خواهد داشت.

پس هیچ گاه لایو ها را  دست کم نگیرید. با اشتراک گذاری لینک های دسترسی به لایو ها می توانید به طور مستقیم بازدیدهای لایو را افزایش داده و به دلیل اشتراک گذاری لایوها توسط سایر کاربران، به طور غیرمستقیم به جذب مخاطب و افزایش فالوور اینستاگرام بپردازید.

 

تاثیر لایو اینستاگرام بر کسب و کارهای آنلاین

همانطور که در مطالب بالا بیان کردیم، لایو بهترین ابزار ارتباط سازی با مشتریان است. با کمک لایو ها می توانید نقشه راه برند خود در فضای اینستاگرام را با مخاطبان به اشتراک گذاشته و ایده های جدید را نیز بیان کنید. از طرفی، کاربران می توانند در بهینه سازی ایده ها و کامل کردن آنها طبق نیازها و شرایط زندگی خود بسیار تاثیرگذار باشند.

معرفی محصول به طور زنده تاثیر بسیار بالاتری بر روی  ذهن مخاطب دارد و می تواند او را به سمت استفاده از برند شما در زندگی روزمره سوق دهد.

با استفاده از ابزار اینسایت اینستاگرام که برای  پیج های تجاری فعال است، می توانید بهترین ساعت برگزاری لایو طبق فعالیت کاربران در پیج خود را پیدا کرده و بازدیدهای لایو ها را به طور چشمگیری افزایش دهید. از خرید بازدید نیز به عنوان مکمل برای  آسودگی خیال خود استفاده کنید تا بدون دغدغه لایوی با کیفیت و چالش برانگیز برگزار نمایید.

ذخیره کردن لایو اینستاگرام را فراموش نکنید؛ چرا که با گذشت زمان نیز کاربران با دیدن لایو ها، درصورت مفید بودن، آنها را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و کاربران هدفمند و علاقمند زیادی را به سمت پیج شما روانه خواهد کرد.

 

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم تا کاربردی ترین ابزار اینستاگرام یعنی لایو را به شما عزیزان معرفی کرده و تاثیر آن بر روند یک کسب و کار اینترنتی فعال در اینستاگرام را برای شما همراهان بیان کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فالوکمپ مراجعه کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجارت رشد زندگی روزمره شبکه های اجتماعی کسب و کار لایو اینستاگرام لایو ها برای برند کسب و کار برند خود بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید

بهرام رادان اخیرا تصویری جدید از خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

بهرام رادان در اینستاگرام

دیگر خبرها

  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ