Web Analytics Made Easy - Statcounter

در کتاب «عارف‌ترین مهندس قرن »، از مرحوم مهندس حاج سید جلال تناوش، داماد و شاگرد عالم ربانی آیت الله العظمی انصاری همدانی نقل شده است: «شبی یعد از گرفتاری‌های فراوان و قطع امید کردن از همه مردم و اهل دنیا، وقتی ناامیدی سر تا پای وجودم را فرا گرفته بود و شدیداً مرض حال شده بودم و به زحمت زیاد خود را به منزل رسانیدم، مورد عنایات خاص الهی قرار گرفتم و در عالم مکاشفه دیدم عمرم به پایان رسیده و باید از این عالم رحلت نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وضعیت، مرحوم آیت الحق و العرفان آقای انصاری به همراهی دو نفر از بزرگان که همگی سفیدپوش بودند، در اتاقی که من افتاده بودم و دیگر هیچ گونه رمقی نداشتم به فریادم رسیدند.

مرحوم آیت الله انصاری من را گرفت و از زمین بلند کرد و به دیوار تکیه دادند. از آن پس بارقه امید، سرتاسر وجود مرا گرفت و تمام یأس و ناامیدی من به شوق و شعف و امید بدل گردید تا در مسافرتی که به همدان داشتم به خدمت آیت الله انصاری همدانی رسیدم. در حالی که ایشان را قبلاً در عالم ظاهر ندیده بودم و به محض مشاهده ایشان بلافاصله دیدم بزرگی که در عالم مکاشفه دیدم همین آقا هستند.

ایشان ابتدا تبسمی با معنی فرمودند و با نگاه عمیقی که مخصوص خود ایشان بود به من از روی رأفت نگریستند و از آن پس، اوضاع روحی و معنوی من به طور کامل عوض شد و حقیقتاً با تمام وجود دریافت نمودم که:

بعد از طی مراحل تقوی و بعد از آن که شخص سالک، خود را از آلودگی‌ها پاک نمود بر مثال آهن خالص که مدتی در طیف وجودی مغناطیس بدل می‌گردد همین نظر اولیاء راستین الهی و قرار گرفتن در طیف وجودی ایشان است که سالک را به نتیجه نهایی می‌رساند و خود از جنس آن بزرگان می‌گردد.

به نقل از آقای علی انصاری: «مرحوم تناوش به لحاظ پاکی درونی و صفای باطن خویش بعد از طوفان‌های بسیار شدید روحی و التهابات سخت به محبوب واقعی خود بازگشت و تا اواخر عمر فقط با دوستان خاص و احبه طریق، موانست و مجالست داشت.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن و عترت آیت الله انصاری مکاشفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست

امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در ادامه سفر خود به لبنان با حضور در دفتر جنبش امل لبنان مورد استقبال مصطفی فوعانی، رئیس شورای اجرایی این جنبش قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در این دیدار گفت: در منظر دنیای متمدن امروز، ما همچنان شاهد اقدامات ضد بشری رژیم منحوس صهیونیستی بوده و همه دنیا شاهد هستند که در این 7 ماه 35 هزار نفر از مردم مظلوم غره را به فجیع ترین شکل به شهادت رسانده و 80 هزار نفر مجروح و تعداد زیادی نیز زیر آوارها ماندند.

انصاری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت که علیرغم سانسور بی سابقه خبری،جهان استکبار قادر به پوشاندن ابعاد مختلف این جنایت نبوده و جهان هر روز شاهد گوشه ای از این فجایع رژیم صهیونیستی است.

امین انصاری افزود: آنچه اکنون در غزه در حال رخ دادن است نه فقط عکس العمل آزادی خواهان جهان بلکه صدای خود مردم آمریکا و غربی ها را درآورده است و این مظلومیت غزه، دنیای غرب را رسوای عالم کرده است.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران گفت: خوی استکباری آمریکا بر پایه ظلم و جنایت بنا شده است؛ شما همین الان در دانشگاه های آمریکا ناظر برخورد وقیحانه ضدبشری با دانشجویان معترض که در تجمعات مسالمت آمیز خاتمه دادن به جنایات وحشایانه رژیم صهیونیستی و حامیانش در غزه و فلسطین را خواستار هستند ، هستید و علی رغم اینکه دانشجویان هیچگونه حرکت خشونت آمیز انجام نداده و یا خسارت به اماکن و یا مزاحمت برای دیگران فراهم نکرده اند اینگونه مورد خشم و حمله نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا قرار گرفتند. البته علیرغم تلاش گسترده نیروهای امنیتی آمریکا و سایر کشورهای اروپایی صدای حق طلبانه دانشجویان و اساتید دانشگاه نه تنها خاموش نشده بلکه فراگیر شده و به سایر کشورهای دنیا تسری پیدا نموده است و این نشانه تحقق وعده امام خمینی در صدور انقلاب اسلامی و به فرموده مقام معظم رهبری حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران را می رساند.

امین انصاری در این سفر در جلسات متعدد با فعالان حقوق بشر و نخبگان لبنان در مورد مسایل روز بین الملل و منطقه گفت و گو کرد.

انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه

 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند