Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@22:59:21 GMT

(ویدئو) ماجرای عجیب شفاگرفتن با آب فاضلاب!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۴۲۲۳

(ویدئو) ماجرای عجیب شفاگرفتن با آب فاضلاب!

انتشار ویدئویی عجیب از شهر ادکو در استان بحیره مصر جنجالی شده است.

به گزارش فرارو، در این ویدئو گروهی از شهروندان مصری دیده می‌شوند که با ادعای شفابخش بودن، آب یک فاضلاب مجاور مسجد در خیابان، این آب را روی دست و پا و سر و صورت خود می‌ریزند.

شهروندان با اعتقاد به توانایی آب در درمان بیماری‌های پوستی، خود را با آب فاضلاب شست‌وشو می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عباس شومان، رئیس کمیته فتوا در الازهر گفت که اگر این موضوع صحت داشته باشد، واقعه برکت طلبی از آب فاضلاب در استان بحیره، حماقت و عقب ماندگی است.

وی گفت: استفاده از فاضلاب برای شست‌وشوی اجساد یا تبرک‌جویی از آن حرام است، حتی اگر از مساجد باشد.

هشام آمنه، فرماندار بحیره نیز به کلیه مسئولین ذیربط در این استان دستور داد که سریعاً اقدامات لازم را برای بستن چاه فاضلابی که برخی از شهروندان آن را با خود شست‌وشو می‌دهند صادر کرد.

اداره بهداشت منطقه نیز با تاکید بر اینکه این امر جهل و خرافات تلقی می‌شود، کمپین‌هایی برای آگاه‌سازی شهروندان نسبت به مضرات فاضلاب و ویروس‌ها و باکتری‌هایی که ممکن است باعث بیماری‌های شدید پوست و کبدی شود، راه اندازی کرده است.

استانداری بحیره نیز تایید کرد که علیرغم تلاش‌های فراوانی که استانداری بحیره در زمینه سازندگی، عمران و توسعه در بخش‌های مختلف شاهد آن است، سازندگی انسان مهمترین محور است. با این حال، ما سخت تلاش می‌کنیم تا برخی از باور‌های غلط، خرافات و جهل را از بین ببریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سکانس از قسمت جدید اکازیون و گریم عجیب و خبرساز بازیگر مرد این سریال در فضای مجازی بحث‌برانگیز شد و واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

سریال اکازیون Occasion محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی، درام می‌باشد و به کارگردانی مسعود اطیابی در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در سریال اکازیون بازیگرانی، چون غلامرضا نیکخواه، هادی کاظمی، ایمان صفا، سام نوری، سمانه پاکدل، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: برترین‌ها

tags # تلویزیون سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • یک بچه با لباس زرد می‌بینم، او اینجاست و زنده است .... | ویدئو | ماجرای شنیدنی پیدا شدن یسنا
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)