Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در نشست بررسی مشکلات ورزشی بخش رودهن گفت: متاسفانه اماکن ورزشی شهرستان دماوند مخروبه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در نشست بررسی مشکلات ورزشی بخش رودهن با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از ورزشکاران اظهار دشت: متاسفانه اماکن ورزشی شهرستان دماوند مخروبه شده‌اند و تنها یک مخروبه‌ای تحویل دولت شده است، زمین چمن نیز استاندارد بود و سرویس دهی خوبی داشت اما اکنون چیزی از این چمن باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سالن ورزشی آبعلی را نیز از نزدیک دیده‌ایم که وضعیت خوبی ندارد و شرمنده مردم هستیم، اینکه جوانان را به سمت ورزش کشتی سوق دهیم اما این هیات سالن نداشته باشد اصلا قابل پذیرش نیست.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: هیات فوتبالی که زمین چمن نداشته باشد نیز معانایی ندارد چراکه کل مانور فوتبال روی زمین چمن است.

طاهرخانی گفت: امید است در دولت رئیسی که مردمی کردن ورزش در دستور کار است ما نیز در این مسیر قرار بگیریم و با تدابیر لازم توسط مسئولان استانی بتوانیم در تهران به صورت پایلوت وضعیت ورزش به ویژه در شهرستان دماوند را از این وضعیت ناگوار خارج کنیم.

وی تصریح کرد: باید جوانان را به سمت سالن‌های ورزشی و زمین‌های ورزشی فوتبال کشاند، جوانان از این سالن‌های روباز روح تازه‌ای گرفته‌اند اما با واگذاری سالن‌ها به بخش خصوصی فقط درآمدزایی بیشتر برای بخش خصوصی مدنظر قرار می‌گیرد و به جیب جوانان نگاه نمی‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: امید است در استان تهران با کمک وزارت ورزش وضعیت سالن‌ها و اماکن ورزشی بهبود یابد و این روند را در کشور نیز شاهد باشیم تا هیات‌های ورزشی در سطح شهرستان ها نفس راحتی بکشند و خدمات ورزشی به جوانان و نوجوانان میسر شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزشی فرماندار دماوند رضا طاهرخانی بخش رودهن فرماندار شهرستان دماوند اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی