Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

فرهادی گفت: در هنگام برگزاری تجمع بزرگ حج، زائران از تماس با افراد با علائم  مشکوک در هنگام یا پس از برگزاری مراسم پرهیز کنند.

به گفته وی بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و انجام جلسات متعدد بین وزارتخانه های بهداشت و کشور مقرر شده است که حجاج برای تشرف به مراسم حج تمتع حتما سه دز واکسن خود را تزریق کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به دلیل این که در مراسم حج با تجمع انسانی بزرگی روبه رو هستیم، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به حجاج و زائران توصیه می شود. زائران بیت الله الحرام تا حد امکان از ماسک در زمان حضور در مراسم و تجمعات به خصوص در فضای بسته استفاده کنند.

فرهادی گفت: زائران گرامی باید دست های خود را به طور مرتب با آب و صابون شست و شو دهند و از دست زدن به صورت و مصرف مواد غذایی بدون ضد عفونی کردن دست ها بپرهیزند.

بیشتر بخوانید

آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در جهان؛ شناسایی بیش از ۱۸ میلیون بیمار فعال

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا دستورالعمل های بهداشتی حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان

 معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از سراسر کشور در قالب ۶۲۲ کاروان  از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.


سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.


حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.


نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد