Web Analytics Made Easy - Statcounter

ازابتدای امسال تا20خردادماه بیش از 5 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 4هزارو 300میلیارد ریال پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ازنظرتعداد تسهیلات 53 درصدو ازنظرمبلغ پرداختی 144 درصد رشدداشته است.

 به جگزارش ایران آنلاین ، حسین مودی صبح امروز به مناسبت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بخش اعظم تسهیلات پرداختی در سال جاری مربوط به طرح مردمی سازی یارانه ها بوده به طوری که از ابتدای آغاز این طرح از سوم خرداد ماه تا روز گذشته تعداد 876 فقره تسهیلات به مبلغ 903 میلیارد ریال پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی با تبریک سالگرد تاسیس بانک کشاورزی گفت: همکاران ما در شعب منتخب ارائه دهنده خدمت مذکور (شعب اعتباری و روستایی) تا زمان حضور مشتری در ساعت غیر اداری ،آماده خدمات دهی هستند
وی افزود:بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی در حال حاضر دارای رتبه یک کشور در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18  و درصد جذب اعتبار آن است .بطوری که از ابتدای سال تا کنون200  فقره پرونده تسهیلات بند الف تبصره 18 به مبلغ1100  میلیارد ریال توسط شعب پرداخت گردیده که در این حوزه نیز شاهد رشد چشمگیر در تعداد تسهیلات و مبلغ آن هستیم.
مودی گفت:عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ای همچون تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بسیار مطلوب بوده و در مدت یاد شده 229 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 325 میلیارد ریال پرداخت که در این حوزه شاهد رشد 69 درصدی در مبلغ تسهیلات هستیم.
مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی همچنین گفت:  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی با 162 فقره پرونده به مبلغ 72 میلیارد ریال دارای رشد 195 درصدی در تعداد تسهیلات و رشد 474 درصدی در مبلغ آن می باشد.
وی افزود: بانک کشاورزی به منظور همراهی با تولیدکنندگان خسارت دیده از عوامل قهری از ابتدای ابلاغ بند خ ماده 33 تا کنون، امکان بهره مندی قریب به 7600 نفر به مبلغ 3200 میلیارد ریال از مساعدتهای قانونی بند مذکور را فراهم نموده است.
مودی بیان کرد: صندوق بیمه کشاورزی استان نیز به عنوان بخش حمایتی در حوزه محصولات کشاورزی و دامی از ابتدای سال زراعی(مهر 1400)تا کنون بیش از 63 هزار راس انواع دام،بیش از 17 هزار هکتار محصولات باغی،بیش از 12هزار هکتار محصولات زراعی و بیش از 28 میلیون قطعه طیور را تحت پوشش قرار داده و تا کنون مبلغ 760 میلیارد ریال غرامت به بیمه شدگان خسارت دیده پرداخت نموده است.
انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تسهیلات قرض الحسنه پرداخت تسهیلات میلیارد ریال خراسان جنوبی بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

کد خبر 6097300

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!