Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@11:10:12 GMT

فروش ارز با قیمت توافقی مشتریان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۹۳۲۹

فروش ارز با قیمت توافقی مشتریان

دبیر کل کارفرمایان پتروشیمی گفت: به دنبال صدور بخشنامه روز گذشته بانک مرکزی از این پس حتی عرضه‌کنندگان کالا‌های نهایی نیز می‌توانند ارز خود را به قیمتی که مشتری برای آن وجود دارد، عرضه کنند. احمد مهدوی ابهر دبیرکل انجمن کارفرمایان تولید کنندگان محصولات پتروشیمی در حاشیه نشست عصر امروز تولیدکنندگان صنعت پتروشیمی با رئیس کل بانک مرکزی این نشست را خوب و سازنده توصیف کرد و بیان داشت: خوشبختانه تصمیم‌گیری مناسبی برای نحوه عرضه ارز در بازار اتخاذ شد و از این پس مردم می‌توانند ارز در اختیار خود را با نرخی که برای آن مشتری وجود دارد به فروش برسانند و خریداران نیز اقدام به خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عرضه ارز جدای از عرضه نیاز ارزی مسافرتی است که پیش از این با محدودیت و در قبال ارائه اوراق شناسایی ارائه می‌شد.

پتروشیمی‌ها ارز موردنیاز واردات را تأمین می‌کنند

وی تاکید کرد: واردکنندگان به‌هیچ‌وجه نگران تأمین ارز موردنیاز خود نباشد، ارز به میزان کافی وجود دارد و با ارز پتروشیمی‌ها ارز موردنیاز واردکنندگان کاملاً تأمین می‌شود.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی با بیان اینکه مشکل امروز کشور مشکل ارزی نیست، گفت: هم اکنون صادرکنندگان محصولات پتروشیمی ارز خود را با قیمت ۲۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌کنند و نرخ‌های حاکم در بازار سیاه ارز به هیچ نباید مبنای کار قرار گیرد و واردکنندگان می‌توانند از این ارز برای واردات استفاده کنند.

مهدوی ابهری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون صنعت پتروشیمی سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون دلار ارز در سامانه نیمایی عرضه کرده است و پیش‌بینی می‌شود صنعت پتروشیمی تا پایان امسال بیش از ۱۵ میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات را به کشور وارد می‌کند و هیچ جای نگرانی برای تأمین ارز موردنیاز واردکنندگان نیست.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پتروشیمی ارز واردکنندگان محصولات پتروشیمی صادرکنندگان ارز موردنیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «دی جی آی»(DJI) که بزرگترین تولید کننده جهانی پهپاد است، از محصول جدید DJI Mini 4Kرونمایی کرده است. این پهپاد نسبت به نسخه پیش از خود DJI Mini4 Pro ارزان قیمت تر است و همچنین مدل مذکور دومین پهپاد مخصوص مصرف کنندگان است که در سال جاری عرضه می شود.

به نظر می رسد DJI بخش تولید پهپادهای مصرفی را به مدت 2 سال رها کرده بود اما اکنون این شرکت با عرضه 2 محصول در بخش FPV در نیمه نخست 2024 میلادی دوباره فعال شده است.

برای استفاده از پهپاد Mini 4K نیازی به استفاده از هدست نیست. منابع مختلف طی روزهای اخیر برخی تصاویر این پهپاد را منتشر کرده اند. برخی تصاویر تایید نشده از Mini 4K توسط حساب کاربری @Quadro_News در پلتفرم ایکس منتشر شده است. تصاویر مدعی شده مربوط به آمازون هستند. این تصاویر با هیچ یک از مشخصات پهپاد مطابقت ندارند هرچند اطلاعات کمی از دستگاه منتشر شده است. سیستم ثبات تصویر پهپاد مذکور در مقایسه با Mini4 Pro چندان پیشرفته نیست.

با توجه به آنکه پیش بینی می شود Mini4 Pro ارزان تر باشد، این بدان معناست که برخی سخت افزاهای به کاررفته برای سنجش همه جانبه موانع در آن حذف می شوند. همچنین نشانه هایی وجود دارد که پهپاد جدید به زودی عرضه می شود. در کنار این موارد شایعات تایید نشده ای درباره آن وجود دارد که DJI تصمیم دارد در 29 آوریل این محصول را عرضه کند.

کد خبر 6089781 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم