Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل از اکران رایگان ۹۸ اثر سینمایی در جریان برگزاری هشتمین جشنواره فیلم استانی مهر و نهمین هفته فیلم و عکس این انجمن خبر داد.

میردولت موسوی 24 خرداد در حاشیه افتتاح جشنواره فیلم اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تبادل نظر بین فیلم‌سازان و عکاسان پیشکسوت و جوان هشتمین جشنواره فیلم استانی مهر و نهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به صورت همزمان برگزار می شود تا هنرمندان فرصتی داشته باشند که در کنار سایر اقشار دغدغه‌مند در حوزه فیلم و عکس با خانواده خود به تماشای آثار بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هشتمین جشنواره فیلم استانی مهر و نهمین هفته فیلم و عکس انجمن با اردوی عکاسی کلید خورد و در قالب آن سه گروه ۵۰ نفره در نقاطی مانند میراشرف، ایران‌آباد، بهارآباد و تازه میدان و بازار حضور یافتند که در آیین اختتامیه از سه نفر برگزیده تقدیر می‌شود.

به گفته وی همه این عکس‌ها در نهایت در قالب نمایشگاهی در سایر نقاط از جمله شهرهای نیر، نمین، بیله‌سوار، مشگین‌شهر و خلخال برای هم‌استانی‌ها به نمایش درخواهد آمد.

موسوی همچنین یادآور شد: در کنار این ۲ رویداد هنری کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد تا در کنار جشنواره به ارتقای سطح دانش فیلم‌سازان و عکاسان استان اردبیل کمک شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان  با اشاره به نمایش ۹۸ اثر در جشنواره فیلم اردبیل اظهار کرد: ۵۶ اثر هم مربوط به هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل است که البته برای هر کدام برنامه جداگانه‌ای تدارک دیده شده است و پس از داوری در نهایت سه اثر از میان فیلم‌های نزدیک به موضوع جشنواره مهر برگزیده خواهد شد.

به گفته موسوی در این راستا ۴۲ اثری که قرار است به نمایش درآید، مربوط به بخش مسابقه جشنواره فیلم مهر با محوریت آسیب‌های اجتماعی است که با حمایت مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه این رویدادهای هنری عصر روز پنجشنبه، ۲۶ خردادماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، هنرمندان و علاقه‌مندان در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فیلم سینما جشنواره انجمن سینمای جوانان هفته فیلم و عکس استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند. 

مهران نیک اندیش با تهیه گزارش  با موضوع حضور کاروان راهیان نور در منطقه فکه توانست رتبه برتر دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور خوزستان را دربافت نماید. 

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان