Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@02:46:25 GMT

رفع تخصصی مشکلات کامپیوتر و سرور با خدمات پشتیبانی شبکه

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۰۰۰۹

تمامی شرکت های که بیش از 5 کامپیوتر دارند و از تجهیزات دیگری نظیر مودم، سوئیچ، پرینتر، اکسزپوینت و تجهیزات مهم تری نظیر سرور ها و روتر استفاده می کنند با مشکلات مربوط به آن ها دست و پنجه نرم کرده اند و به دنبال رفع این مشکلات به بهترین، ساده ترین و سریع ترین روش ممکن هستند.

از طرفی دیگر مجموعه ها به دنبال تنظیم و راه اندازی این تجهیزات به گونه ای هستند تا در کنار کارایی و امنیت بالا، در طولانی مدت دچار حداقل مشکلات شوند!

حوزه فعالیت شرکت های پشتیبانی شبکه به همین صورت است و موارد گفته شده را برای شما برطرف می کنند اما برای اینکه بتوانید در بین شرکت های مختلف پشتیانی و نگهداری شبکه، بهترین آن ها را انتخاب کنید لازم است تا نکات کلیدی مربوط به شرکت های این حوزه را بشناسید تا بر این مبنا بتوانید بهترین شرکت این حوزه انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



7 نکته در انتخاب بهترین شرکت پشتیبانی شبکه

پشتیبانی و نگهداری شبکه از مهم ترین خدماتی است که در یک مجموعه ارائه می شود و بر روی فعالیت تمامی افراد و پرسنل آن مجموعه تاثیر گذار است. همچنین شرکت خدمات دهنده پشتیبانی شبکه یک مجموعه می تواند به تمامی اطلاعات سیستمی دسترسی داشته باشد. برای اینکه بتوانید شرکت مناسب را برای دریافت خدمات انتخاب کنید باید به نکاتی که در ادامه آمده است توجه کنید



1-مطالعه دقیق قرارداد پشتیبانی شبکه

قرارداد پشتیبانی شبکه شرکت های مختلف تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و تبصره های مختلفی در هر کدام از آن ها وجود دارد که می تواند بر روی کیفیت خدمات پشتیبانی شبکه تاثیر گذار باشد.

از مهم ترین این موارد می توان به مدت قرارداد، مبلغ قرارداد، تعهدات پیمانکار، تعداد و نوع سخت افزار ها و تجهیزات کارفرما، زمان بندی حضور در محل کارفرما و حل اختلاف اشاره کرد که باید جزییات هر کدام توسط شما به عنوان کارفرما بررسی و سنجیده شود.



2-مطالعه و بررسی سوابق کاری شرکت پشتیبانی شبکه

تجربیات و سوابق کاری اهمیت زیادی در نحوه و کیفیت خدمات پشتیبانی شبکه دارد، چرا که برخی از شرکت های نیازمند خدمات شبکه در کنار نیاز های رایج، مشکلات خاص خود را نیز دارند و ممکن است از تجهیزات استفاده کنند که کمتر مجموعه ای تجربه کار با آن ها را داشته است و در نتیجه احتمال تنظیم نادرست آن و به وجود آمدن مشکلاتی همانند از دست رفتن اطلاعات وجود دارد.



همچنین شرکت های دریافت کننده خدمات شبکه متناسب با خدماتی که ارائه می هند از نرم افزار های متفاوتی استفاده می کنند، به عنوان مثال شرکت هایی که فعالیت طراحی معماری انجام می دهند، از نرم افزار های تخصصی استفاده می کنند و نیاز به تبادل اطلاعات بین کاربران آن ها با حجم های زیاد وجود دارد. در نتیجه تجربه فعال سازی این نرم افزار ها و فراهم سازی بستری که اطلاعات و فایل های سنگین طراحی با سرعت بالا منتقل شود به شدت احساس می شود.



تعداد قرارداد های پشتیبانی و نگهداری شبکه فعلی

تعداد شرکت های دریافت کننده خدمات شبکه حال حاظر از مجموعه مورد نظرتان را بررسی کنید و در صورت امکان با چند تا از آن ها ارتباط برقرار کرده تا درباره کیفیت خدمات فعلی اطلاع پیدا کنید.

اگر با شرکتی تماس گرفتید که از خدمات پشتیبانی شبکه ناراضی بود حتما دلیل نارضایتی را بپرسید تا بتوانید تصمیم گیری درستی را برای انتخاب شرکت داشته باشید، چرا که برخی از نارضایتی ها از عدم تامین ملزومات مورد نیاز توسط مجموعه و همچنین برخی موارد خارج قرارداد پشتیبانی شبکه سرچشمه می گیرد.



تنوع شرکت های دریافت کننده خدمات پشتیبانی شبکه

تنوع فعالیت کاری از شرکت های مختلف در نحوه خدمات دهی موثر است. شرکت های دریافت کننده خدمات نگهداری شبکه در کنار نیاز های ثابت همیشگی خود می توانند نیاز های خاص و متفاوتی را نسبت به مجموعه های دیگر داشته باشند که کارشناس پشتیبانی شبکه باید بهترین راه کار موجود را با توجه به تجربه مشابه در مجموعه های دیگر برای رفع نیاز کارفرما انجام دهد.



3-مدت زمان پاسخ گویی کارشناس و رفع مشکلات

مهم ترین مورد در پشتیبانی شبکه، سرعت پاسخ گویی کارشناسان در مواقع بحرانی و رفع مشکلات شبکه می باشد. برای سنجش این موضوع در تماس های اولیه برای دریافت مشاوره و قیمت پشتیبانی شبکه می توانید تا حدودی به این موضوع پی ببرید

برای سنجش دقیق این موضوع نیز می توانید یک قرارداد کوتاه مدت سه ماهه با شرکت پشتیبانی شبکه مورد نظر عقد کنید تا اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت دریافت خدمات پشتیبانی شبکه به دست بیاورید.

حتما سعی کنید در قرارداد پشتیبانی شبکه نیز حداکثر زمان پاسخ گویی کارشناسان و رفع مشکلات شبکه نیز آمده باشد.



4-بررسی دقیق شبکه کامپیوتری قبل از قرارداد

شبکه های کامپیوتری از تعداد زیادی تجهیزات سخت افزاری و سرویس های نرم افزاری مختلف تشکیل شده است که هر کدام از آن ها تنظیمات مربوط به خود را دارند، همچنین کاربران شبکه ممکن است با مشکلاتی مواجه باشند که شرکت پشتیبانی در ابتدا از آن ها بی اطلاع باشد.

از طرفی دیگر یک شرکت پشتیبانی شبکه برای اینکه بتواند خدمات خوبی را ارائه دهد باید زیر ساخت مناسبی را پیاده سازی کند، به همین دلایل شرکت پشتیبانی شبکه وظیفه دارد قبل از عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه، نسبت به بررسی دقیق این موارد زمان کافی را اختصاص دهد، برنامه زمانی درستی را برای رفع آن ها تدارک ببیند و کارفرما را از این موضوع مطلع کند.

5-ارائه گزارش از وضعیت شبکه و خدمات ارائه شده

گزارش نویسی کارفرما را به طور منظم در جریان اتفاقات و کارهای انجام شده و همچنین برنامه های آینده خدمات پشتیبانی شبکه قرار میدهد.

از طرفی دیگر برخی از کارهای انجام شده در پشتیبانی شبکه قابل لمس نیستن و به منظور آینده نگری و جلوگیری از برخی اتفاقات ناگوار انجام می شود که ذکر آن ها در گزارش های ماهیانه کارفرما را مطلع می کند.



گزارش اولیه و کلی وضعیت شبکه

شرکت پشتیبانی شبکه پس بررسی اولیه از شبکه مجموعه مورد نظر می بایستی گزارشی را از وضعیت فعلی و مشکلات آن به همراه راه حل ها و زمان مورد نیاز برای رفع آن ها را به کارفرما ارائه کند.

در این گزارش ترتیب رفع مشکلات بر اساس الویت درست و نیاز های کارفرما به همراه مبالغ نوشته می شود.



گزارش های ماهیانه از روند پشتیبانی شبکه

پس از شروع تعهدات طرفین بر اساس قرارداد، شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه می بایستی در صورت نیاز کارفرما گزارش فعالیت های انجام شده و فعالیت هایی که در ماه آینده قصد انجام آن ها را دارد به کارفرما ارائه دهد.



6-درخواست قیمت پشتیبانی شبکه و اعلام حدودی

اکثر شرکت هایی که نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی شبکه دارند، پس از تماس با شرکت های پشتیبانی شبکه درخواست اعلام قیمت خدماتشان را دارند. در این حالت شرکت پشتیبانی شبکه باید تا جای ممکن اطلاعات کاملی از تجهیزات سخت افزاری و سرویس های نرم افزاری را پرسیده تا بتواند حدود قیمت مناسب تری را اعلام بکند.

قیمت اعلام شده توسط شرکت پشتیبانی شبکه حتما باید به صورت تقریبی باشد که در بهترین حالت با درصد خطای 20 درصد اعلام می شود. شرکت هایی که قیمت دقیقی را تنها در تماس تلفنی و بدون بررسی دقیق کارشناس اعلام می کنند احتمال تغییر قیمت و یا عدم سرویس دهی درست از جانب آن ها وجود دارد، چرا که فرد تماس گیرنده احتمال خطا و فراموشی در هنگام انتقال اطلاعات را دارد.



7-بررسی قیمت و تعرفه پشتیبانی شبکه

حتما بررسی کنید که هزینه ای که قرار است پرداخت شود در قبال چه خدماتی است و آیا شما به خدمات ارائه شده نیاز دارید یا نه !

عوامل تاثیر گذار در قیمت پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه ارائه شده توسط مجموعه های پشتیبانی شبکه از نظر قیمتی به عوامل زیادی وابسته است که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم:

تعداد تجهیزات شبکه نوع هر یک از تجهیزات شبکه تعداد دفعات مراجعه کارشناس شبکه نوع قرارداد پشتیبانی شبکه از بابت زمان های پاسخ گویی تفاوت سرویس ها و نرم افزار ها مسافت و موقعیت جغرافیایی شرکت مورد نظر

منبع: الف

کلیدواژه: خدمات پشتیبانی شبکه شرکت پشتیبانی شبکه نگهداری شبکه نرم افزار ها رفع مشکلات پاسخ گویی مجموعه ها مورد نظر مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اظهار داشت: امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است. شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره گیری از مکانیزم استمهال، خدمت مهمی به جامعه مرغداران کرده است، به گونه‌ای که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.
وی ادامه داد: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم، زمان آن رسیده که با بهره وری و کارایی بالاتری تولید کنیم.
شیرزاد یادآور شد: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت مان متعهد به خرید مرغ هستیم و با شیبی ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در ماه رمضان حدود ۱۷ هزارتن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین المللی متوقف کرده و تکمیل، کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.
شیرزاد گفت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات دارد. حتما باید کریدور‌های صادراتی فعال شود. صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.
وی ادامه داد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال