Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویا یکی از نیروهای برستادی یکی از نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی بدون اطلاع فرماندار قروه به سمت مدیریت جهاد کشاورزی اسن شهرستان منصوب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روز گذشته مراسم تودیع و معارفه مدیر جها کشاورزی قروه برگزار شد اما جالب اینجاست که خلیل فعله گری فرماندار شهرستان از این موضوع اطلاع نداشته و اعلام کرده این انتصاب را هم به رسمیت نمی شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا فرد انتخاب شده برای مدیریت جهاد کشاورزی قروه نیروی برستادی یکی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی بوده و به سبب فشارهای همین نماینده نیز انتخاب و منصوب شده است.

این عزل و نصب در حالی است که عبدالله عبدالملکی مدیر سابق جهاد کشاورزی قروه هنوز چند ماه از مدیریتش نگذشته بود و حامد آئینی جای او را گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کشاورزی قروه جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به‌عنوان مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به حمید نیلی آمده است:

«نظر به سوابق، تعهد، روحیه انقلابی ، تخصص و تجربیات ارزشمند شما در حوزه فرهنگ و هنرهای نمایشی، به پیشنهاد معاون محترم امور هنری و به موجب این حکم به سمت « مدیرکل هنرهای نمایشی» منصوب می‌شوید.
با توجه به جایگاه والا و بنیادین هنرهای نمایشی در عرصه هنر، انتظار می‌رود جناب‌عالی با برنامه-ریزی دقیق و پیش‌رونده و
بهره‌گیری از پیشکسوتان متعهد این عرصه و تعامل سازنده با هنرمندان هنرهای نمایشی درخصوص موارد ذیل اهتمام ویژه را مصروف دارید:
۱-کشف و پرورش استعداد‌های نمایشی کشور؛
۲-ترویج ادبیات فاخر فارسی و قصه‌ها و قهرمانان آن در نمایش‌های صحنه‌ای؛
۳-صیانت از مرز‌های اخلاقی، دینی، انقلابی و ملی و خانوادگی در آثار تولیدشده در سراسر کشور؛
۴-رشد کیفی و ارتقای شاخص‌های هنری هنر‌های نمایشی؛
۵-توجه ویژه به تولید نمایشنامه‌های فاخر و تربیت نویسندگان متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مدیریت ترجمه نمایشنامه‌های خارجی
۶-پاسداشت و تکریم هنرمندان این هنر فاخر به‌ویژه پیشکسوتان ارجمند؛
۷-توجه ویژه به تئاتر کودک و نوجوان و ترویج و توسعه نمایش‌های آموزنده اجتماعی، دینی و ملی؛
۸-توجه ویژه به ظرفیت‌های استانی و شهرستانی هنر‌های نمایشی و تقویت و توسعه آن؛
۹-دقت نظر و تلاش برای ترویج مفاهیم دینی، ملی، اخلاقی و خانوادگی و تاریخ پرفرازو نشیب ایران اسلامی به‌ویژه تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی در آثار تولید شده.
جا دارد از تلاش‌های ستودنی برادر خوبمان جناب آقای نظری هم در طول مسئولیت تشکر ویژه نمایم. مزید توفیق جناب‌عالی رادر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، در ظل توجهات حضرت‌ولی‌عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از خداوند متعال خواستارم.»

حمید نیلی پیش از این مدیرعامل تماشاخانه‌ی ایران‌شهر، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیر هفدهمین جشنواره‌‌ی تئاتر مقاومت، مشاور عالی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بوده است و تهیه‌کنندگی چندین نمایش صحنه‌ای و تلویزیونی در کارنامه‌ای‌ او به چشم می‌خورد.


پیش از این کاظم نظری به عنوان مدیر کل هنرهای نمایشی عهده‌دار این سمت بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد