Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین - نصیبه سجادی: «مسعود رنجبریان» دراین‌باره گفت: «برای ارائه خدمات مطلوب‌ به افرادی که برای ادامه مراحل درمان یکی از اعضای خانواده خود به پایتخت می‌آیند و جایی برای اسکان ندارند، یک همراه‌سرا در خیابان امیرلو، ضلع جنوبی بیمارستان امام خمینی(ره) در حال ساخت است که اکنون در مرحله پایانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شهردار منطقه۶ ادامه داد: «همراه‌سرای جوادالائمه(ع) نیز مدتی به‌صورت خیریه به شهروندان خدمات ارائه می‌داد. سال گذشته به دلایلی این همراه‌سرا از ادامه همکاری با شهرداری خودداری کرد، شهرداری هم برای کاهش آلام خانواده‌ها و افزایش سرانه پذیرش همراهان بیمار، ساختمانی را در خیابان خردمند از بنیاد مستضعفان اجاره و تجهیز آن را برای راه‌اندازی همراه‌سرا آغاز کرد.»

او افزود: «مراحل تجهیز این همراه‌سرا به سرعت در حال انجام است و این ساختمان نیز بعد از تکمیل در اختیار بیمارستان فیروزگر قرار می‌گیرد.»

رنجبریان درباره تأخیر در راه‌اندازی این ۲ همراه‌سرا که قرار بود ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری شود، گفت: «همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر قیمت مصالح ساختمانی یکی از دلایل تأخیر بود، از طرفی می‌خواستیم همراه‌سرا با رعایت کامل استانداردها ساخته شود تا به شهروندان خدمات مطلوب‌تری ارائه و شأن همراهان بیمار به‌طور کامل رعایت شود.»

پذیرش و خدمات‌رسانی رایگان

به گفته شهردار منطقه۶ ، همراه‌سرای امیرلویی در ۴ طبقه ۳۰ واحدی و همراه‌سرای خردمند در ۷ طبقه با ۴۰ اتاق مستر ساخته می‌شود و در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد. برای نظم‌بخشیدن به مراحل اسکان تنها بیمارانی که برگه پذیرش مددکار یا بیمارستان را داشته باشند، پذیرفته و به آنها خدمات رایگان ارائه می‌شود.

رنجبریان تأکید کرد: «کارگران با سرعت و در ۲ نوبت کاری در حال فعالیت هستند تا این همراه‌سراها در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد و آماده خدمت‌رسانی به شهروندانی شود که از شهرهای دیگر و حتی کشورهای اطراف به بیمارستان‌های شریعتی، فیروزگر و دیگر بیمارستان‌های پایتخت می‌آیند.»

به گفته شهردار منطقه۶ تکمیل این ۲ همراه‌سرا تأثیر زیادی در کاهش ترافیک خیابان‌های منطقه ۶ خواهد داشت.

در حال حاضر ۳۳ بیمارستان در محدوده منطقه ۶ تهران وجود دارد که از این تعداد فعالیت ۱۳ بیمارستان دولتی است.

کد خبر 683275 برچسب‌ها ساخت و ساز كروناويروس بیماری منطقه ۶ همشهری محله بنیاد مستضعفان شهرداری شهردار شهر بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ساخت و ساز كروناويروس بیماری منطقه ۶ همشهری محله بنیاد مستضعفان شهرداری شهردار شهر بیماری بیمارستان همراه سرای همراه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا