Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-01@01:52:09 GMT

پاکسازی سواحل عسلویه به همت کارکنان مجتمع پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۲۵۲۵

پاکسازی سواحل عسلویه به همت کارکنان مجتمع پارس جنوبی

کارکنان پالایشگاه‌ ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی پالایشگاه‌ها در یک برنامه مشترک و فرهنگی، ساحل نایبند در محدوه جغرافیایی شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد ولی‌پور، مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارکنان این پالایشگاه همواره در کنار تولید مستمر و پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه‌ای به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه‌های متعددی  در این حوزه انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به تمرکز صنایع متعدد در منطقه پارس جنوبی، اقدام‌های محیط زیستی که همسو با انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ پاسداشت محیط زیست بکر منطقه نایبند و حفظ زیبایی و آراستگی این سواحل زیبا انجام می‌شود، سبب دلگرمی مردم منطقه و تشویق افراد گردشگر به حفظ وضع سواحل می‌شود.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به انجام اقدام‌های شاخص این واحد در سال ۱۴۰۰، بیان کرد: این پالایشگاه پارسال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا، اقدام‌های مهمی مانند پاکسازی سواحل منطقه‌ بزباز در محدوده‌ جغرافیایی شهرستان عسلویه، اهدای سه هزار اصلحه نهال به اداره کل محیط زیست استان بوشهر را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است.

ولی‌پور تصریح کرد: با انجام اقدام‌های شایسته، همکاری با گروه‌های مردم‌نهاد و سمن‌های محیط زیستی شهرستان‌هاژ همجوار را تقویت کرده‌ایم و امیدواریم این همکاری‌ها در مسیر توجه به این مسائل منطقه تداوم و گسترش پیدا کند.

وی تاکید کرد: امسال نیز برنامه‌های گسترده‌ای در این باره در دستور کار قرار داده‌ایم و با نشست‌های متعدد با اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی و حضور در مدارس، موضوع آموزش و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل و موارد محیط زیستی را گسترش خواهیم داد.

منبع: شانا

کلیدواژه: پالایشگاه ششم پارس جنوبی مجتمع گاز پارس جنوبی پارس جنوبی عسلویه نایبند محیط زیست مسئولیت اجتماعی مجتمع گاز پارس جنوبی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام علی سلاجقه آمده است: خلیج فارس به لحاظ راهبردی، ملی و زیستی یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورود ایران به جهان است و اهمیت این مساله برای تمامی هموطنان، سیاستگذاران و تصمیم سازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی واضح و مبرهن است. خلیج همیشه فارس اصلی‌ترین نماد برای تمامیت ارضی کشورمان می‌باشد و همه ایرانیان برای حفظ و نگهداری از این میراث گرانبهای روزگار کهن جان در طبق اخلاص نهاده اند.

دهم اردیبهشت، روز ملی «خلیج همیشه فارس» را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) در حالی جشن می‌گیریم که این منطقه هم به لحاظ استراتژیک در کانون توجهات و ریل گذاری توسعه مطابق با منویات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله) در خصوص توسعه دریامحور همراه با حفظ و ارتقا زیستگاه‌های بی بدیل قرار گرفته است و دولت مردمی انقلابی هم با تمام توان جهت قرارگیری در این مسیر تلاش می‌کند، و هم به لحاظ زیستی یکی از پرتاب و توانترین زیست بوم‌های دریایی در برابر تغییراتی است که به دست انسان‌ها به آن تحمیل شده است.

به عنوان خادم کوچک ملت در بخش محیط زیست دولت مردمی- انقلابی ضمن تبریک این روز به تمامی دریادلان عزیز و شهیدان پَر کشیده به اوج آسمان زیبایی سرزمین اسلامی مان که در قعر خلیج همیشه فارس با عزت آرمیده اند، میهن دوستان و هموطنان عزیز یادآور می‌شوم که سلامت زیست بوم خلیج فارس ضامن اصلی پایداری اقتصادی، امنیتی، انرژی و ثبات نه در منطقه بلکه در جهان خواهد بود و ما در دیده بانی از محیط زیست این ارزشمندترین و مهمترین خلیج جهان، خلیج همیشه فارس ذره‌ای قصور نخواهیم کرد. نام کهن سرزمین عزیزم ایران اسلامی به پهنه و تارک خلیج همیشه فارس سربلند و پرافتخار باد. به امید ظهور.

کد خبر 6091980

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست