Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق پرسپولیس به شایعات حضور کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.

به گزارش ایران اکونومیست، عمرو نجیب فهمی خبرنگار مصری شبکه بین اسپورت در توئیتی درباره کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران، نوشت: کی روش در آستانه مربیگری در یکی از تیم های آسیایی راه یافته به جام جهانی است.

نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با کارلوس کی روش دارد در این زمینه پیشنهاد باشگاه الاهلی مصر در مصاحبه برنامه مصری «بطولات»، گفت: الاهلی باشگاه بزرگی است و مربیگری در این تیم افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما من به دلایل مشخص این پیشنهاد را رد کرد.

وی افزود: کارلوس کی روش در شرایط کنونی تصمیم گرفته در یکی از تیم های راه یافته به جام جهانی مربیگری کند و قصدی برای مربیگری در باشگاه ها ندارد.

کی روش از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده داشت و موفق شد دوباره یوزها را به جام جهانی برساند.

 

 خبرآنلاین

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی سابق جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال